Sånt som man må ha – fra O Store Internett avd. FeelUnique

Siden jeg fikk så fin respons da jeg klaget min nød over kjedelig pengebruk på Lindex her om dagen antar jeg at dere ikke har noe i mot å vite hvilke nødvendigheter som har blitt nettshoppet i det siste også? Det er riktignok ikke spesielt mye, og det er utrooooolig lite spennende, men nå venter jeg på:

– ny forsyning av mineralfoundation fra Lily Lolo (i fargen Blondie)
– Green People dagkrem (Vita Min Fix 24-hour Cream)
– Green People fuktmaske (Vita Min Fix Moisturising Mask)
– Green People øyekrem (Soothing Nourishing Night Treat Eye Cream)

Alt er fra FeelUnique.

I tillegg er jeg veldig gira på å kjøpe fukt/solbeskyttende/aftersunmaske til hår (fra Redken), men den ligger foreløpig kun til vurdering.

Er jeg den eneste som synes must haves er kjedelige, eller er vi flere? Jeg mener, det er jo ikke gøy å kjøpe ting som er (relativt) fornuftige…

9 Responses to Sånt som man må ha – fra O Store Internett avd. FeelUnique

  1. Jade says:

    Hvilken dagkrem kjøpte du? Jeg har akkurat bestilt meg 24h-et-eller-annet. Den uten lukt.
    Jeg er forresten veldig fornøyd med øyekremene (dag og natt). Jeg er ikke 100% sikker (kan jo være ønsketenkning), men jeg synes jeg ser forskjell på ringer og helvelse under øynene.

    • Vita Min Fix 24h bestilte jeg, men med lukt, fordi jeg håper den lukter som fuktmasken med ca samme navn :p Jeg bestilte kun nattkremen, rett og slett fordi jeg ikke er noe glad i gel-produkter, og synes i grunn det er nok med ett nytt produkt i rutinen av gangen.. Gleder meg til å få den!

  2. frøken lilla says:

    jeg har kjøpt den fra redken, ikke testet den enda men gleder meg!
    ja er ganske kjedelig å bruke penger på sånt, men må man så må man… hehe 🙂 er jo alltid gøy med pakke i posten da!
    hva har du kjøpt av lily lolo?

  3. Jannicke says:

    Hehe, jeg må faktisk innrømme at jeg syntes det var litt gøy å kjøpe nødvendigheter som solkrem for litt siden ;P
    Jeg tror jeg har et litt hat-elsk forhodl til nødvendigheter. De er på en måte gøy å kjøpe for det er jo fortsatt shopping. Samtidig skulle jeg gjerne heller ha brukt pengene på mer morsomme ting som sminke jeg ønsker meg

    Blir spennende å høre hva du syntes om øyekremen. Har litt lyst å teste den ut da den er billig og jeg er drittlei av den udugelige innpakningen MD Formulations sin kommer i.

    • Ser den, absolutt…. Shopping ER jo shopping, selv når det ikke er veldig spennende…. Også er det jo guds gave til mennesket å få pakker i postkassen! Skal oppdatere ang. kremen ja, håper bare at den er god. Jeg kjøpte den fra MD én gang, og angret enormt. Den gjorde ingenting for meg, og når innpakningen streika mens den enda var halvfull ble det et dyrt bomkjøp….. Satser på at billig er bra istedet!

  4. Elizabeth says:

    Elsker å shoppe uansett eg 😉

  5. Caroline says:

    Jeg anbefaler virkelig ikke aftersun-kuren til Redken. Mulig den er god i sola osv, men den gjør ellers ikke en skit for håret mitt. Kjøpte min i salong fordi den skulle være SÅ bra, og det var 5-600 kr ut vinduet. Jeg trodde ikke at jeg hadde SÅ tørt hår. 😦

    • Har du prøvd Heavy Cream i All Soft-serien da? For jeg nevnte at jeg liker den så godt til frisøren min, som anbefalte meg solmasken nå til sommeren. Den skulle være litt lettere, men likevel veldig god. Jeg ble litt usikker nå, kjenner jeg…

Legg igjen en kommentar

