PIP: 28 Neutral Palette og UDPP på tube

Superlim på lilla tube:

28 Neutral Palette:

 

5 Responses to PIP: 28 Neutral Palette og UDPP på tube

  1. frøken lilla says:

    gleder meg til omtale på paletten 🙂 og kjapt levert da! synes fortsatt du skal bestille en av de andre «fargene» også i UDPP 😉

  2. frøken lilla says:

    forresten jeg har lagt merke til en ting angående too faced paletten, som verken du eller jeg var så begeistret for. fargene sitter bedre og mye lengre hvis man bruker too faced sin egen eye primer… den på blå tube, contra UDPP…. hadde en liten travel size fra den så har testet det i helgen! i går hadde jeg udpp under, og fargene ble dårlige og det stripet seg fort! mens i dag har jeg brukt too faced sin… og den sitter MYE bedre og fargene er finere også! ble så bra at jeg bestilte meg romantic eye paletten og, hehe 🙂

    • Det er jo juks og fanteri, jo! Det e mulig det skal fungere som salgstriks men for meg blir det det helt motsatte, nå skal jeg i alle fall ikke ha flere slike paletter, eller TFSI… *tverr*
      (Men det er selvfølgelig bra at du har funnet en måte å være venn med den på, det er det!!)

      • frøken lilla says:

        hehe 🙂 kan sikkert være individuelt da, brukte udpp i eden forresten, kanskje det er bedre med en av de andre, men uansett har jeg jo den lille fra too faced, så da får jeg jo brukt opp den, den fulgte med i pixie paletten, så satser på at jeg får brukt opp alt nå 🙂

Legg igjen en kommentar

