HERREGUD (in a good way) ganger 2!

Herregud 1: Jeg digger dere!! Jeg blir helt overveldet over at dere tar dere tid til å kommentere så mye, og jeg kjenner jeg blir varm om hjertet når jeg ser lesertallene og ikke minst BlogLovin’-følgerantallet stige. Neida, jeg har verken mange treff, kommentarer eller følgere i forhold til veldig mange andre, men jeg har kommentarer, treff og følgere i personer som jeg kjenner igjen fra gang til gang, og som jeg blir stadig bedre kjent med. Vi utveksler erfaringer, ønsker hverandre gode helger, vi hjelper hverandre og vi deler en interesse. Jeg velger dere, og det vi har sammen (hihi, jeg måtte bare…. trøtt!), over utallige lesere som ikke har mer å si enn «Fin blogg! Kommentere tilbake?», anyday!! Dere er helt herlige ♥

Herregud 2: DET SER UT TIL AT INGLOT-BESTILLINGEN ORDNER SEG!!!!!!! Jeg kontaktet nemlig Inglot og lurte på om det fantes noe alternativ for oss med utenlandske kort, og jeg fikk den fantastiske beskjeden om at jeg kunne bestille både via telefon og via mail. Jeg sendte derfor nettopp av gårde en mail med hele handlelista og selv om jeg må innrømme at det er litt skummelt å skulle bruke såpass mye penger på noe jeg ikke vet er bra, er jeg så glad og forhåpningsfull at det kribler i hele kroppen. Kryss alt dere har får at jeg får positivt svar i løpet av de neste dagene!!

(Og dere…. Om bestillingen går igjennom blir det konkurranse, for jeg har nemlig bestilt en palett med 5 skygger som er øremerket en av dere ;))

22 Responses to HERREGUD (in a good way) ganger 2!

  1. ingrid says:

    Hihi, så bra at du er glad da 😀 Har akkurat begynt å følge bloggen din, og jeg er allerede positivt overrasket over hvor flink du er og blogge, og over hvor ofte du faktisk gjør det. Når noen blogger så bra så kommenterer jeg faktisk, så at du får fler kommentarer fra meg må du ikke se bort i fra 😀

    • Tusen takk, Ingrid! Jeg tror riktignok at du kommer til å merke at jeg faktisk blogger temmelig sporadisk om du fortsetter å følge meg, det er ikke usannsynlig at du har «oppdaget» meg midt i en god bloggeperiode 😉

  2. Elizabeth says:

    Hihi, du er bare så søt du, Tone 🙂 Håper du får produktene og at du blir megafornøyd med dem! 😉

  3. Anne says:

    Så flott at det ordner seg med Inglot! 😀

  4. Marlene says:

    Skummelt ja, litt spenning i hverdagen behøver man 😀

  5. Jannicke says:

    Kul blogg! Kommentere på min?

    – Haha, jeg måtte bare!

  6. Jeg krysser alt som krysses kan for deg, men da vil jeg ha en liten omtale av det du får i posten også 😉

  7. Ingrid says:

    Så bra at det (forhåpentligvis) ordnet seg med bestillingen! Gleder meg til omtale 😀

  8. Line S says:

    Det er vel fortjent tone. Du er kjempeflink!
    Håper Inglot-bestillingen kommer gjennom. Er spent på det merket selv jeg;-)

  9. Nora says:

    Kan jeg vinne Inglot øyenskyggene? 😀 Jeg er suuuuper misunnelig!

  10. Krysser alt jeg kan krysse for at det går igjenom Tone 🙂

  11. Klatten says:

    Wohoooo INGLOT =D
    Ikke at det kommer noe i miiin postkasse da, men wohooo!
    Hva slags produkter har du bestilt? Deilige farger?

    • Om bestillingen godkjennes ja, så wooooohooo 😀 Har bestilt stort sett bare øyenskygger…. Og noen gellinere. Og litt blush. Og en leppestift og to neglelakker. Herregud jeg håper så inderlig at det blir noe av!

  12. amina says:

    HERREGUD1: Så søtt bilde! HERREGUD2: Inglot, æææ! HERREGUD3: Konkurranse, wiiii 🙂 Ok, litt mye kaffe og sjokolade på meg, haha.

  13. Maiken says:

    SÅ bra at det kanskje ordner seg med Inglot-bestillingen! 😀

    Og bare så du vet det, så leser jeg alt, jeg er bare litt kjip på kommentarene for tiden! 🙂 (Dvs; bloggen din liker meg ikke alltid, og jeg får ikke lagt inn e-postadresse… og uten den får jeg ikke kommentere! Buh!)

Legg igjen en kommentar

