Sånt som en må ha (og litt som er gøy)

Siden jeg er et sånt tøff og kult Lindex Club-medlem fikk jeg melding her om dagen som lovet meg 25% rabatt på et helt kjøp. Siden det å kjøpe nødvendige ting er noe av det kjipeste som finnes valgte jeg å gjøre det i dag, jeg skulle jo tross alt få rabatt.

Med meg hjem, foruten kosmetikken altså, ble tre lange, basic singleter (nødvendig), to par søte øredobber (nødvendig OG gøy) og en bh (fryktelig kjedelig, men også veldig nødvendig).

Kosmetikkmessig gikk jeg også for «nødvendig» idag, og kjøpte like greit tre flasker med tørrsjampo mens jeg var i gang. I tillegg ble det en mye etterlengtet mascara, brynfarge, hårfarge (eller minikolorasjon, faktisk…) samt en leppestift og en øyenskygge bare på gøy!Leppestiften var en av IsaDoras Jelly Kiss-stifter, og øyenskyggen et (uunngåelig) spontankjøp fra billigkurven ved kassen.

SE SÅ FIN!!!

(Kan oppdatere med farger senere om ønskelig, nå skal jeg kjøre i racerfart til butikken for å kjøpe brus!)

God helg, jenter! 🙂

OPPDATERT:
Jeg kjøpte IsaDora Jelly Kis i fargen 52 Rose Blush, og jeg elsker’n!!!

7 Responses to Sånt som en må ha (og litt som er gøy)

  1. Line S says:

    Så mye fint!
    Hvilken farge kjøpte du i jellykiss? Spent på hva du synes om den. God fredag!

    • Kjøpte 52 Rose Blush, en temmelig «kjedelig» men veldig naturlig og fin farge. Er bare spent på om den ikke blir ørlite for lik leppefargen min, slik at den ikke utgjør noen særlig forskjell…. Kommer med ei oppdatering i morgen 😉 God helg, Line!

  2. amina says:

    Spent på leppestiften! Har sett på en fra Chanel, men prisen er gaaaanske høy. Hva ligger IsaDora sin på? 🙂

  3. Monica S says:

    Jeg har veldig lyst til å teste ut Jelly Kiss leppestiftene selv jeg, de høres så gode ut. 🙂 Godt med noen nye kjøp, selv om det er fornuftige kjøp. 🙂

Legg igjen en kommentar

