Nå er jeg sur….

Endelig, endelig, endelig kom lønninga inn på konto, og jeg satte meg pinlig ekstatisk ned for å endelig kunne trykke «Confirm» på Inglot-bestillingen min. Det ble det derimot ikke noe av, fordi de verken vil godkjenne norske Visakort eller Master Card. Drittbutikk.

Jeg håperhåperhåper at det blir ei ordning med venninna mi, eventuelt at Inglot har en forståelsesfull og hjelpsom kundeservice som kan ordne dette for meg.

Herregud så sur jeg er. ÅHH!!

6 Responses to Nå er jeg sur….

  1. Marlene says:

    Men fy, så surt! Håper det ordner seg. Skikkelig kjipt 😐

  2. Anne says:

    Utrolig kjipt da! håper det ordner seg!

  3. Rebekka says:

    Nei, så kjedelig!

  4. Følte nesten akkurat likt når jeg skulle til å bestille fra Mac! Hadde funnet frem masse og var så glad for at det var grisebillig og blablabla. De shipper ikke til norge, og jeg ble så frustrert at jeg brukte desto mer penger på en annen nettbutikk.. Flotters 😀

  5. Monica S says:

    Oh no!!!! 😦 Så utrolig kjedelig og kjipt. Har du funnet en løsning?

Legg igjen en kommentar

