På vei i posten: UDPP, 3 x hårdings og Yankee Candles

Siden jeg er en sucker for gode omtaler havnet jeg på Ebay her en kveld. Der ble det klikket hjem ny forsyning av Urban Decays fantastiske Primer Potion (i den nye og hendige tuben!), en hårdings Hilde Christina varmt anbefalte, og to eksemplarer av en annen hårdings som Rebekka gikk god for. I tillegg bestilte jeg et par «tarts» fra duftlysprodusenten Yankee Candle, og selv om det strengt tatt ikke er skjønnhetsrelatert (eller jo! God duft -> smil -> fint ansikt!) må jeg nesten erkjenne det impulskjøpet også..


Det er riktignok ikke «Professional Size» jeg har bestilt, men den er lilla og i tube, så det får gå.


Hårdings elsket av HC.


Hårdings elsket av Rebakka. (Bildet er forresten stjålet fra Rebekka, og det helt uten tillatelse….. Unnskyld!)

Neida, ikke spesielt spennende, men i morgen dere, DA blir det spennende! Får nemlig lønning i morgen, og skal endelig, endelig, endelig få postet bestillingen min hos Inglot!! 😀 😀

17 Responses to På vei i posten: UDPP, 3 x hårdings og Yankee Candles

  1. Nora says:

    Jeg har også bestilt sånne hårdingser, begge to faktisk 😀

  2. Jannicke says:

    Jeg bestillte også en sånn hårdings etter at HC anbefalte det, haha!
    Påvirkbar much? ;P
    Spent på om den duger til mitt supertykke glatte hår da. Er ikke så mye som gjør det nemlig

  3. Rebekka says:

    Det er selvfølgelig helt greit, du har jo til og med linket meg over 🙂 Gleder meg til å se bestillingen din fra Inglot!!

  4. Hvilken ebayere kjøpte du rebekka hårdingsen fra? 🙂 Aner ikke hva jeg skal søke på engang :p

  5. Anne says:

    Har så lyst på UDPP i den nye tuben! stilige hårdingser 🙂

  6. Renate says:

    Oh, tube! Lyst på!!

  7. Nora says:

    SV: Jeg har vanligvis ikke tålmodighet til 4 lag, men satt og så på tv 😛 Jeg var faktisk veldig fornøyd med den. Siden den er så gjennomsiktig, så syntes det jo ikke når neglen vokste ol. Tror faktisk ikke den hadde begynt å chippe heller, og jeg hadde den på ganske lenge 😀

  8. Monica S says:

    Morsomme hårdingser. 🙂 Jeg skal definitivt kjøpe UDPP på tube når jeg begynner å gå tom. Endelig!! 😉

Legg igjen en kommentar

