Hvem er dere?

Kjære, kjære dere!

Det er en fryd å se at besøks- og følger-statistikken stadig øker, og jeg synes det er vanvittig gøy å ha fått bli kjent med mange av dere «faste»! Likevel ser jeg jo at det er mange som leser uten å legge igjen spor (og det er selvsagt veldig lov, jeg er faktisk innmari dårlig på å kommentere hos andre «fremmede» selv…), og jeg synes derfor at det hadde vært veldig gøy om dere kjapt ville presentert dere litt for meg her i kommentarfeltet slik at vi kan bli litt bedre kjent.

Jeg synes nemlig aldri at man kan få for mange bekjentskaper, og når vi i tillegg har en så morsom felles interesse som kosmetikk så MÅ jo disse bekjentskapene blir bra! 😉

Husk forresten å legg igjen eventuelle bloggadresser, jeg vil vite mer om dere!!
(Og dere som er «faste», legg gjerne igjen beskrivelser av dere selv dere også, slik at vi alle kan få en liten oversikt over hverandre!)

Hvem er DU?

35 Responses to Hvem er dere?

  1. Tone says:

    Jeg har kommentert noen få ganger, men skriver gjerne en gang til 😉

    Jeg er hulderjenta på Heidi Øs forum. Følger bloggen din fordi jeg liker innholdet, layouten er behagelig, bildene er klare og fine og jeg får tips og inspirasjon. Og man må jo «støtte» sine navnesøstre litt også, hihi 😛

  2. frøken lilla says:

    jeg er såklart frøkenlilla på forumet 😉

    skal prøve å få igang bloggen min om en stund!

    26 år fra østlandet hvor jeg lever med min samboer og noen akvariefisk:)

    hekta på sminke har jeg blitt det siste året og har alt for mange øyenskygger og er hekta på unii paletter!

    synes du har en flott blogg og er innom hver eneste dag! 🙂

  3. Nora says:

    Hei 🙂 Jeg er Nora, og jeg har et shopping-problem. Liker bloggen din fordi jeg liker deg 😀

  4. Jannicke says:

    Jeg er Jannicke fra forumet.
    Er 24 år og studerer i Trondheim. Interessen min for kosmetikk startet på sensommeren/høsten i fjor, og samlinga har virkelig vokst siden den gang..! Før var det snakk om å kjøpe en maskara, foundation og eyeliner kanskje 1 gang pr år. Nå derimot, brukes flerfoldige hundrelapper på det i måneden, haha! Godt jeg har en jobb ved siden av stipendet 😉

    Liker forresten bloggen din veldig godt. Den er virkelig en av de bedre skjønnhetsbloggene jeg har vært bortig. Du skriver bra, bildene er bra og du virker som ei veldig søt jente 🙂

    • Hahaha, kjenner meg godt igjen i den situasjonen… Jeg tror ikke jeg brukte særlig mye mer enn mascara og litt blush før jeg fylte 18, og rundt juletider 2009 sa det PANG og jeg måtte ha alt jeg kom over :p Tusen, tusen takk for fine ord, Jannicke 🙂

  5. Jeg er Birgit fra forumet 🙂
    jeg er ei jente på 21 år. og er ikke lenge siden jeg startet med sminkeblogg, men datt ut av det når jeg fikk leiligheta, men tror jeg er tilbake på rett spor 😛 🙂

    jeg syns jeg kommenterer ofte hos deg, men jeg kan jo bli mye bedre 🙂

    jeg liker bloggen din, og syns du er flink til å sminke deg 🙂

  6. Monica S says:

    Jeg heter da Monica, og heter det samme på forumet. 😛 Jeg er ei finurlig trønderjente med en lidenskap for sminke. 😉

    Jeg digger deg rett og slett Tone. Du er så god og det er bloggen din også. 🙂

    • Vet du hva, Monica, dette er skikkelig flaut, men….. Jeg har faktisk ikke fått med meg at du er trønder. Du bare MÅ lage video så jeg får høre deg snakke, det er så rart å høre noe annet enn det man har forventa :p Og takk det samme, kjære deg!

  7. Elizabeth says:

    Tja, hva skal man si da.. Er medlem av forumet til Heidi. Ø eg også, hvor eg kaller meg misjelle (som alltid). Flyttet til Bergen i desember hvor eg bor med min samboer og katten Grønn 😉 Står litt mer utfyllende info om meg på bloggen min så klart. Liker bloggen din Tone. Du er jo bare så søt ❤

  8. Aurora says:

    Aurora fra HeidiØs forum, som dessverre har vært fryktelig lite aktiv i det siste. Straks ferdig på vgs, og klar for å komme seg ut i den store verden. Fryktelig glad i sminke, men blogger om alt mulig annet enn det. 🙂

  9. Duuu Tone? Jeg fiflefofla litt inne på forumet, og kom over at du solgte noe sminke. Hvor mye skal du ha for blushen New Shoes og leppestiften Eucalyptus? 😀

  10. Jade says:

    Jeg er Jade fra forumene KG og HØ. Jeg er litt-over-30 fra Bergen. Til daglig bearbeider jeg foto. Men for tiden er jeg hjemme med en skjønn liten gutt på 3 måneder 🙂

    Jeg følger bloggen din fordi det bra innhold, og fordi du som en hyggelig jente har en kjempefin «atmosfære» her.

    • Ååh, bearbeiding av foto? Hvordan da? Som i fremkalling eller redigering? Spennende! Og jeg visste ikke at (eller har ikke fått med meg) at du har en SÅ ny baby, så kos!

      • Jade says:

        Litt begge deler. Redigering om nødvendig, og produksjon etterpå.
        Ja vi koser oss. Nå venter vi bare på finværet, men her er det bare regn (Bergen), og nå kom visst asken også 😀

      • Godt å høre! 🙂 Og ja, den der asken, ja… Her ser vi heldigvis ikke noe til den, men det er ikke akkurat meldt strålende sommervær fremover heller..

  11. Karina A says:

    Hei jeg heter Karina og kommer fra Mosjøen. Bor hjemme hos mamma og pappa, og min svarte minstesøster Raia. Har ikke noe spesielt forhold til sminke, men leser bloggen din fordi du er så søt 🙂 Er innom hver eneste dag( du ligger faktisk på hurtiglink i nettleseren min )

    hihihihihihi, e assaaaa

  12. Marlene says:

    Er fra Mo i Rana (blir vi automatisk erkefiender nå?) 😀 Til daglig studerer jeg økonomi, leker med sminke, glor tv og drikker rødvin 😀

    • Hurra, en erkefiende! Neida, men jeg har faktisk aldri hatt en, så det hadde jammen vært gøy å prøvd….. Jeg liker livet ditt! 🙂 (Jeg studerer riktignok ingenting enda, og jeg drikker heller ikke vin, men sånn ellers – my kind of gal!)

  13. Line S says:

    Jeg har kommentert litt her inne, men kunne nok vært flinkere. Jeg liker ålese bloggen din fordi du tar fine bilder, vi liker mye av de samme produktene og fordi du er flink til å sminke deg. Også er du søt da!

    Jeg har profil på Heidi-forumet, Line S der også, men der har jeg vært veldig lite aktiv. Er altfor travel med å lese alle bloggene jeg følger.

    Jeg er forøvrig litt eldre enn gjennomsnittet kanskje, 33.. Jeg jobber som lege til hverdags, så da er det fint å kunne koble av med noe så lite alvorlig som sminke etter jobb:-)

    Klem til deg

    • Herregud, er du lege??! Æsj, Line, nå fikk jeg skikkelig prestasjonsangst i forhold til deg, altså….. (Men jeg må innrømme at det er gøy at leger også kan lese sminkeblogger!! *overraskende overrasket* Også må jeg også presisere at jeg ikke KUN er hjernedød sminkebloggjente, altså….)

  14. Klatten says:

    Jeg er Klatten… Øøøhm… You knoooow me ;P
    Jeg er forum-tyter og blogg-titter og face-sniker!

    • I know you 😉 Men…… forum-tyter? Er det et snodig dialektord eller er det bare random?

      • Klatten says:

        Hehe, «å tyte».. ? Jeg vet ikke om det er dialekt eller hva.. å tyte – tyter – tøt – har tøte.. jo kanskje det er dialekt =P Haha! Betyr å snakke, mase, preike masse!

      • Tyt er forsåvidt et dialektord her også, men det betyr noe annet, mer som «bugne» for eksempel. Når det «tyt» av noe er det masse av det. Tror jeg. Herregud, nå gir ikke ordet mening lengre…. Enn om jeg bare dikter?

      • Klatten says:

        Hehehe jeg klarer snart ikke mer av ordet =P Men uansett.. vi har «tyte» i den betydningen her også.. «flesket tyter ut»- liksom…….

  15. Caroline says:

    Jeg er Caroline, 20 år, bor i Mo i Rana. Er riktig nok en dum østlending som bare fulgte kjærligheten opp hit.

    Fant bloggen din på Heidiforumet 🙂

Legg igjen en kommentar

