På vei i posten: 28 Neutral/Natural Palette

Siden denne tråden stadig dukker opp på «Mine innlegg» klarte jeg ikke lengre å motstå, og klikket meg inn på Ebay for å sjekke priser. Der fant jeg (det som jeg håper er den samme) paletten til hele 13 dollar inkludert frakt, altså ca 72 kroner…. Jeg måtte ikke tenke meg lenge om, for å si det sånn.

Noen som har denne?

19 Responses to På vei i posten: 28 Neutral/Natural Palette

  1. Jeg har såååå lyst på.. Skal se om jeg ikke bestiller denne til neste helg 😀

  2. Line S says:

    Fin!
    Får aldri nok neutrals!!

  3. Jade says:

    Neutral er jo fornuftig, for det er jo noe du kan bruke MYE 🙂 Prisen, var det inkl. frakt, eller?

  4. Sv: Herregud, noe så grusomt 😦 Verden er så urettferdig..

    Fin palett forresten! Det finnes mye skatter på ebay 🙂

  5. Monica S says:

    Ser ut som en kjempefin palett. 🙂 Jeg tror nok ikke jeg hadde klart å bruke opp alle de fargene, men den er nok uansett super å ha 🙂

  6. frøken lilla says:

    jeg hadde noe lignende denne for ett par år siden, kjøpt på ebay, den var helt ubrukelig og gikk fort i søpla, MEN dette var før jeg oppdaget UDPP, så mulig den hadde fungert nå 🙂

    • UDPP fikser det meste vet du, så jeg har håp! (Men nå minnet du meg på at jeg jammen må bestille meg ny UDPP snart…. Takk!)

      • frøken lilla says:

        bare hyggelig 😉 og nå har de jo kommet i tuber også! 😀 har alle 4 fargene, anbefaler alle sammen! 🙂

      • Ja, tubelansering var virkelig et sjakktrekk fra UD, altså! Bestilte meg en nå, men i Original 🙂 Har kun prøvd den, og er forsåvidt veldig fornøyd med den, men jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve flere etterhvert!

  7. frøken lilla says:

    bruker stort sett eden til hverdag jeg, er på min nr to av den, liker den orginale også. sin har jeg brukt opp en av, perfekt til fest, greed har jeg ikke fått testet så nøye enda, men den er nydelig! mulig du kan få de i travel sizes på ebay, du vil ikke angre!:)

    • Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er helt oppdatert på forskjellene mellom dem, men tror etter litt googling at Eden kan bli litt for gul for meg? Hvordan er hudtonen din? Kan veldig gjerne tenke meg Sin da, men så tenker ejg at det kanskje er ørlite upraktisk å må bruke flere primere samtidig? Eller er Sin diskret nok til at den kan brukes helt opp til under brynet?

  8. frøken lilla says:

    jeg har brukt sin over alt, når jeg skal på fest, men jeg liker litt shimmer da 😉 ellers er den fin til hverdags også hvis du liker litt shimmer, men til hverdag bruker jeg eden eller orginalen helt opp til brynet hvis jeg bruker sin på lokket. men den er perfekt på sommeren når man er litt brun 🙂 får litt st tropez følelse av den da, hehe 🙂
    synes ikke eden er for gul, er en nw20 i mac (er så dårlig på å skjønne åssen undertone jeg har men denne ble jeg anbefalt av ei mac dame, så da er jeg vel det 🙂 )
    det jeg liker med eden er at den dekker litt også, hvis man er litt ekstra trøtt eller har flekker o.l, føler meg litt mer våken med den 🙂

    • Hmmm, interessant! Disse skal definitivt opp på ønskelista, hører jeg! (Og ejg er veldig glad i shimmer selv, men det KAN jo faktisk bli litt mye av og til…. I tillegg blir jeg ikke brun, haha…)

  9. frøken lilla says:

    det er sommer, da er selvbruning lov 🙂 jeg føler meg superbrun bare jeg ser sola jeg, og jeg blir heller egentlig ikke særlig brun altså, hehe 🙂

    men uansett så anbefaler jeg dem alle, er jo ikke så dyrt da, evt med den nye tuben så får du GARANTERT solgt de på forumet hvis de ikke passer deg 🙂

Legg igjen en kommentar

