PIP: Pakke fra Celina!

Da søte Celina hadde konkurranse for ei tid tilbake vant jeg «trøstepremie» og i dag lå den på postkontoret og ventet på meg! Inne i (den herlig myke!) bobleplasten ventet diverse prøver av parfyme, krem og øyenskygge, en kajal og en blush fra Sephora og to øyenskygger fra NYX!

Ser for meg at kajalen er knall til sotede øynene, og at blushen kan være perfekt for min bleke hud! Gleder meg også veldig til å teste parfymer, kanskje jeg endelig finner en som er «min»?

Tusen takk, Celina!

10 Responses to PIP: Pakke fra Celina!

  1. Anne says:

    Heldige deg!Hva heter fargene på NYX øyenskyggene? Jeg syns den brune så utrolig fin ut! 😀

    • Den brune……? På min skjerm, og for så vidt i virkeligheten, er den ene rosa og den andre grå :p Kommer dessverre ikke påhva den heter akkurat nå, men skal sjekke når jeg kommer hjem! 🙂

  2. Jade says:

    Det var litt av en trøstepremie, må jeg si! 😀

  3. For en herlig trøstepremie da, heldig du er :*

  4. Nora says:

    SV1: Vippene er ikke fra ebay, men fra model21 (som sikkert er samme kvalitet som de på ebay).
    SV2: Min store eyelinerhemmelighet er dipliner fra H&M og denne: http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product/2179_37/destiny-precision-angled-liner-brush.cfm

    Er så misunnelig på alt du vinner! Selv om du fortjener det 😛

    • Vippene var veldig fine, i alle fall! Og jeg har faktisk et par slike børster, men sliter likevel, så litt teknikk skal du få skryte på deg altså 😉

      (Og ja, jeg synes jeg vinner nesten pinlig ofte, altså!)

  5. Monica S says:

    Veldig fine ting, du er en heldiggris. Heftig trøstepremie 😉

Legg igjen en kommentar

