BRB!

Hei! De siste dagene har jeg sett omtrent slik ut:


Bildet er lånt fra lokalavisa, og bitte-bittelitt manipulert.

Det har derfor blitt lite sminkeblogging, både fordi jeg har vært…. Vel…. Mindre pen, men også fordi jeg er pinlig sliten og giddalaus når jeg kommer fra jobb. Siden jeg har et tolvtimersskift i morgen, og skal i ikke-så-liten-lengre-lillebror sin konfirmasjon halve søndag blir det lite blogging i helga. Skal riktignok prøve å få ut et innlegg med bilde av bunadsminken min på søndag, og det må vel være overkommelig!

Snakkes etterhvert, dere 😉
Ha ei god, nei, heeeeeeerlig, helg!!

6 Responses to BRB!

  1. Monica S says:

    Så flink du er som jobber og står på 😉 Så gøy med konfirmasjon. Min lillebror konfirmeres neste år, pussig å tenke på at babyen min er så stor. 😛

    • Det må til vet du, spesielt om jeg vil realisere den Inglot-ønskelista….. 😉 (Neida, det blir faktisk ikke såå dyrt.)
      Og ja, det er helt rart hvor fort tida flyr….. *sukk* Kjære, lille er blitt stor 😦

  2. Jonas says:

    E suns du va fin e 🙂

  3. Hehe, veldig fint og naturlig bilde! 😀

    Svar på kommentar: Tusen hjertelig takk Tone! ❤ Det ble jeg veldig glad for å lese 🙂

  4. Amina says:

    Tenkte bare at jeg skulle oppdatere deg på kostevaskingen! Brukte en renseolje jeg har liggende hjemme (Cliniderm Visibly Smooth tror jeg den heter), skylte først kosten forsiktig i vann, jobbet inn oljen i kosten og skylte av og… kosten er så god som ny! Selvfølgelig, litt farge er igjen, men jeg tenker at det vil vaskes vekk igjen når den har tørket. Så jeg skal vaske dem en gang til og se om resultatet blir noe bedre 🙂

Legg igjen en kommentar

