Når håret er så langt at det er vanskelig å få det med på bilder…

….ja, da ER det for langt. (Eventuelt kan jeg vel kalle armene mine for korte, men det er strengt tatt enklere å klippe håret enn å forlenge armene…) Nå er jeg nemlig straks på tur til frisøren, for første gang på nesten et halvt år (jada, jeg skjemmes) og jeg gleder meg noe enormt! Kjenner jeg meg selv rett blir det neppe noen drastisk endring, men jeg håper frisøren er flink og kan skape noe kledelig og bittelitt mer spennende.

Jeg beynner å bli veldig lei av de enormt flisete tuppene i den delen av håret som enda har litt uoriginal farge igjen (og som ser rødt ut i blitz og sterkt sollys…) og selv om jeg tidvis er godt fornøyd med manken (spesielt når den er slettet/striet/glattet) blir det godt å få bittelitt forandring.

Ønsk meg lykke til, dere!

8 Responses to Når håret er så langt at det er vanskelig å få det med på bilder…

  1. NML says:

    Åh, du har langt hår! Jeg sparer som bare eff, men siden jeg har krøller så tar det veeeldig lang tid. Hva med en slik flette? Da blir du sikkert fin! http://www.youtube.com/watch?v=_cpEOs80-VY&feature=player_embedded#at=63

    • Jeg er helt gruuusom på fletting, men burde absolutt lært meg noe lurt, ja! Får se om frisøren har et par gode tips 🙂 (Og jeg synes krøllene dine er kjempestilige!)

  2. Åh, jeg husker når jeg hadde hår ned til korsryggen! Leit å tenke på at det var ved skolestart i fjor, og nå har jeg skulderkort etter alt for mye farging og bleiking :((

  3. Jade says:

    Så fint hår du har! Men blir spennende å se resultatet etter frisørbesøket 🙂

  4. Jeg har omtrent like langt hår som deg, og i morgen skal jeg til frisøren. Da skal jeg faktisk klippe det helt opp til der med skuldrene. Hele rundt 20 cm. skal av! I tillegg skal jeg få sidelugg, noe som gjør hele frisyren mye søtere, i alle fall på meg. Du kan si jeg gleder meg som en unge til å få vekk de ekstremt slitte tuppene ja! Har ikke klippet meg på 1-2 år :O Hahah, så du trenger ikke å skjemmes for at du ikke hadde klippet deg på nesten et halvt 😉

    Du var forresten utrolig pen!

    • Hehe, jeg har generelt klipt meg veldig sjeldent hele mitt liv, så jeg skjønner godt at du gleder du også :p (Tok forøvrig nesten 25 cm en gang, da en frisør gjorde feil, og det var traumatisk….. Så det er godt du gjør det med vilje ;))

      Tusen takk Diana, det er du også 🙂

Legg igjen en kommentar

