En mulig makeup-revolusjon

I går var jeg på jobb. På et aluminiumsverk. Det var glohett. Før det sov ejg en time på sofaen. Og før det fartet jeg rundt i byen. Før det igjen, omtrent klokka ti på formiddagen, sminket jeg meg lett med Cinema Secrets sin foundation som concealer/lett foundation i ansiktet, og forseglet det hele med mineralfoundation fra Lily Lolo.

11 timer senere satt den fortsatt på. Ikke like feilfri som 11 timer tidligere, selvsagt, men mer frisk, naturlig og veldig, veldig fin. Om en så bort fra de sorte flekkene jeg har klart å klasje på meg, selvfølgelig. Ja, det kan være en tilfeldighet, at diverse planeter krysset hverandre og bestemte seg for å «mindfucke» meg, men om det virkelig er tilfelle at denne kombinasjonen har verdens beste holdbarhet er jeg frelst. Jeg tror kanskje jeg har funnet min kombinasjon, dere.

4 Responses to En mulig makeup-revolusjon

  1. NML says:

    Oh Lord! Er det mulig?! 🙂

    • Jeg vet ikke enda, og for dessverre ikke funnet ut av det helt enda heller (er straks tom for Lily Lolo og må spare til brutterns konfirmasjon…. Nedtur), men jeg skal oppdatere så snart jeg vet mer! 😉

  2. Monica S says:

    Oi, så herlig! Vet hvor du har slitt med å finne noe som sitter godt på huden din. Endelig, unner deg det. Jeg igjen har så tørr hud at jeg sleit med å finne noe som ikke viser frem det.. Alle har sine problemer 😉

    • Ja, jeg håper virkelig at dette kan fungere, men om du ser på kommentaren jeg skrev til NML får jeg ikke funnet ut av det helt enda, dessverre… Men jeg krysser fingrene for oss begge 😉

Legg igjen en kommentar

