Favorittprodukter: April

Jeg er allerede fryktelig treig, og for å unngå å være enda treigere låner jeg bilder fra nett i stedet for å ta dem selv denne gangen. Hvis jeg kommer på det kan jeg ta egne bilder til helgen, men foreløpig blir det altså bilder fra produsentenes egne nettsider. Uansett, her er mine aprilfavoritter!

Green People Vita Min Mask

Denne har jeg brukt som dag- og nattkrem et par uker nå, og jeg liker den godt! Jeg er rimelig sikker på at det blir gjenkjøp av denne – og ikke minst testing av flere produkter fra Green People.

Lily Lolo Mineral Foundation #Blondie

Denne er super. Jeg har lenge prøvd å finne en perfekt superfavoritt, og selv om denne ikke er feilfri, er den nok det nærmeste jeg kommer en favoritt. Fargen Blondie er i tillegg helt perfekt til meg, og med en god primer under gir denne et fantastisk fint resultat!

Stars Makeup Haven e/s Cashmere

En nydelig farge jeg ikke en gang var helt klar over at jeg eide, den passer til det meste og er helt super når jeg har dårlig tid – den fungerer nemlig supert alene!

MAC e/s Espresso

En veldig basic, matt brun som jeg lenge har likt helt greit, spesielt til bruk i globalen, men nå som jeg har gjenoppdaget den som brynskygge fortjener den helt klart status som aprilfavoritt!

Makeup Mekka Mineral Blush #Rosebud



Denne kjøpte jeg på bomkjøpmarkedet på Heidi-forumet, sammen med Natural Beauty, og må innrømme at den ble temmelig oversett i begynnelsen. Alle snakket så mye om Natural Beauty og hvor fantastisk den var, og jeg glemte helt av denne nydelige, friske blushen som er en perfekt sommerblush!

Jeg synes egentlig at det er veldig, veldig rart at jeg som har såpass mange produkter jeg liker sliter like mye hver måned med å utpeke favoritter….. Kanskje jeg er for glade i dem alle?

5 Responses to Favorittprodukter: April

  1. Anne says:

    Har ikke prøvd noen av disse produktene, men fikk lyst til å teste ut Cashmere fra SMH. Den ser kjempefin ut! 🙂

  2. Jade says:

    De kremene fra Green People, lukter de sterkt? Så på noen av produktene på FeelUnique at det sto at de hadde roseduft. Er på utkikk etter nye kremer med minst mulig lukt 🙂

    • Jeg har kun prøvd fuktmasken, og synes lukten er litt merkelig: Når den kommer rett ut av flasken og på fingeren lukter den HELT fantastisk av Earl Grey Te ( 😀 ) mens når den kommer på huden blir den litt mer blomstrete. Synes den første lukta er helt fantastisk, og den andre helt ok, men ingen av dem er skjemmende sterke 🙂

  3. Monica S says:

    Cashmere så veldig fin ut 😉

Legg igjen en kommentar

