PIP: Cinema Secrets Pro Foundation (les: concealer)

Endelig dukket den lille boksen med det som påstås å skulle være sparkel for ansiktet opp i postkassen! Den er i utgangspunktet en foundation, men grunnet tidligere nevnte sparkelfaktor vil jeg i hovedsak bruke den som concealer. En annen faktor er at boksen er bitteliten (!!) og derfor temmelig uøkonomisk til foundationbruk… Bir spennende å teste!

Jeg sa bitteliten, gjorde jeg ikke? Lighteren er forøvrig en helt vanlig, liten lighter. Mindre (åpenbart smalere, men også litt lavere) enn de populære 1-lighterne om det sier dere noe.

7 Responses to PIP: Cinema Secrets Pro Foundation (les: concealer)

  1. Hehe! Ja da snakker vi bittebitteliten 😛 Det blir spennende å se hvordan den gjør seg som concealer 🙂

  2. Den var… liten. Tenk hvor vanskelig det er å få noe ut av den for å bruke i hele ansiktet 😮

  3. Caroline says:

    Denne brukte jeg som foundation før. Man trenger ikke så mye produkt, så den holder faktisk en god stund. Jeg brukte den i absolutt hele ansiktet fast da huden min var som værst, og trengte full(+) dekkevne. Jeg mener skikkelig sparkel! Det som forundrer meg er at jeg kjøpte denne hos hudpleieren min, og at hun anbefalte (les: prakket på meg) denne når den inneholder mineralolje!? Ikke rart huden min aldri ble bra! Ellers er den utrolig god 🙂

Legg igjen en kommentar

