Jeg begynner å få et skummelt forhold til kosmetikk

… jeg har nemlig utviklet et nærmest ustyrlig begjær for Inglot – et merke som verken har produkter jeg trenger, er tilgjengelig i Norge eller har noen som helst grunn til å vekke slike følelser i meg. Produktene skal være gode, men ikke revolusjonerende, likevel er jeg solgt. Jeg kjenner det kribler i hele kroppen ved tanken på å bestille meg en solid pakke med øyenskygger og kanskje et og annet ansiktsprodukt, og det vrenger seg i magen når tanken på «Enn om noe skjer? Enn om tollen mister den?? Enn om ditt, enn om datt…» skyter inn. Ingenting skal skje. Jeg skal sende av gårde en stor bestilling ved neste lønning, føre opp min amerikanske venninnes adresse og deretter få henne til å sende den til meg her i Norge. Det, dere, det kommer til å bli en gledens dag!!


Bilde lånt fra Mona på MakeupChat.

De siste dagene har jeg, pinlig nok, brukt store deler av på å researche produkter. Jeg har bestemt meg for å virkelig slå på stortromma når jeg først får bestille fra USA (det er nemlig veldig mye billigere enn i København, som var originalplanen) og har derfor kommet frem til omtrent 30 skygger jeg må ha. De skyggene jeg bare vil ha, de har jeg ikke tenkt på enda… I tillegg skal jeg kjøpe en palett med fire blusher, og fargene er selvsagt allerede bestemte. I tillegg er jeg nysgjerrig på Inglots foundations, så jeg ser ikke bort i fra at det blir et par slike på meg i tillegg..

Hvis du kjenner til Inglot, hvilke produkter MÅ jeg kjøpe?

5 Responses to Jeg begynner å få et skummelt forhold til kosmetikk

  1. Nora says:

    Jeg har akkurat samme følelsen om Inglot! Det frister meg bare så syyyykt mye, men jeg har ikke råd 😦 Ville sett på gel linerene hvis jeg var deg. Mange fine farger, og de skal visst være ganske gode. Kan også kjøpe en sånn greie til å ta oppi hvis (når) gel lineren begynner å tørke ut.

    • Egentlig ikke jeg heller, enda, men når påskelønna kommer da kommer jeg til å gå amok….. Har sett et par swatches av gel linerne, og de ser knallfine ut, men jeg tenker at det er litt kjipt når ejg eeegentlig aldri bruker sånt :p

  2. Monica S says:

    Hahaha, du er jammen meg søt da. Det verste er at jeg har også fryktelig lyst til å teste ut Inglot. Frister å ta en London-tur til høsten å dra innom Westfieldsenteret og hamstre INGLOT. Blir spennende å se hva du bestemmer deg for å prøve 😉

    • De har jo så mye fiiiiiiiiint!!! Og relativt billig er det jo også, så om (ehm, når…) det blir bestilling MÅ jeg jo nesten bestille litt mye. For å utnytte sjansen, mener jeg. *rettferdiggjøre handlekurven* Og du må ikke tro at jeg ikke har tenkt tanken, driver sånn smått og planlegger England-tur med bestevenninna til høsten og dør litt inni meg av tanken på å dra på Inglot – og at det er så fryktelig lenge til…. :$

  3. KITTY says:

    jeg selger en del INGLOT på finn.no
    kjempe gode rpiser. Velkommen 😉

Legg igjen en kommentar

