FeelUnique VIP Club!

Gode nyheter møtte oss FeelUnique-fans i går da de presenterte sin nye «VIP-club» som gir oss mulighet til å velge ETT merke vi vil få 10% rabatt på på ALLE fremtidige kjøp. Dette gjør man enkelt ved å logge inn, gå til «Preferences» og deretter velge merke fra rullemenyen. Man kan altså kun velge ett merke, men man kan bytte hver 6. måned.

Selv sliter jeg litt med mitt valg, jeg heller foreløpig mot MD Formulations fordi jeg er veldig fornøyd med merket, men siden jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å snuse på (enda dyrere) Matis etterhvert kunne jo rabatten kommet godt med der også…. Vanskelig valg, altså 😉

Hvilke merker vil dere gjøre til deres «egne»?

19 Responses to FeelUnique VIP Club!

  1. Tok Matis jeg 🙂 Bruker matis, decleor og md, men fant ut at md er det bare skrubben jeg bruker (og den er så drøy i bruk at den går jeg aldri fri for virker det som) og decleor finnes billig på cheapsmells.com, men matis finner jeg bare til ok pris på FU, så da ble det matis 😉

    • Ser den, absolutt!! Problemet mitt er at det er flere produkter jeg liker veldig godt fra MD, og det er jo litt dumt å bare satse på Matis når jeg aldri har testet noe derfra. Hmm… For å være helt ærlig tror jeg nesten at jeg går for MD, og oppretter en konto i mammas navn med Matis-rabatt……. *flau snylter*

  2. Maria says:

    Blir lett Decleor her!

  3. Tone says:

    Aner ikke hva jeg skal velge jeg…. Decleor handler jeg billig på CheapSmells som noen andre her skrev, og MD kjøper jeg av en fast selger på eBay som har mye billigere pris og skriver ned verdien på pakkene, sååååeh… Må tenke litt på det 🙂

  4. Marit says:

    Jeg velger Green People. Har prøvd vitamin mask, balancing day cream, gentle clean rens, fruitful nights og en øyekrem jeg ikke husker navnet på. Øyekremen syns jeg ble for fet, og irriterte øynene mine litt. Ellers er jeg kjempe fornøyd. Sliter med kviser spesielt på hakeområdet (ikke bare før mens), og de har ikke gått bort desverre, men produktene roer ned huden min når den er ille. Feks når jeg har utbrudd bruker jeg vitamin mask som ansiktskrem. Jeg har bestilt mange flere produkter som er på vei i posten, bla. deo til meg og samboer, cellulittkrem, den prisberømmete kremen, ansiktsvask og kvisebehandling. Om jeg er frelst? Ikke i det hele tatt!

    • Haha, du er GP-fan ser jeg, ja!! Og jeg må innrømme at jeg faktisk vurderte GP selv et lite øyeblikk (er interresert i flere av produktene, og liker Vita Min Mask veldig godt), men siden MD er en god del dyrere, og det fortsatt er produkter derfra jeg «må» ha, leder MD over GP 🙂

      • Marit says:

        Det hadde nok jeg også gjort, hvis jeg hadde kunnet bruke MD produkter. Det eneste jeg eier fra MD nå, er en ansiktsmaske som skal være bra mot store porer og kviser. Kjøpte den nylig, i håp om at huden skulle bedre. Men jeg syns ikke den gjorde noe for huden min, etter to gangs bruk. Jeg legger den bort for en stund, og så kan jeg prøve igjen om en stund. Green People er ikke så svinedyrt når du kjøper det på feelunique, nei. Men i mengder blir det dyrt 😛 He he. Venter forresten også på en solkrem derfra…

      • Det meste er dyrt i mengder, har jeg oppdaget 😛 Godt å høre at du er så fornøyd med GP da, jeg vurderer å teste rensen derfra etterhvert 🙂

    • Så fint at du er fornøyd med GP! Har lyst å prøve dagkremen med solfaktor 15 🙂 Har du prøvd den? Er veldig nysjerrig på det merket siden det er så billig 🙂

      • HAr ikke prøvd den, nei, men tror jeg må bestille den til neste lønning! Har foreløpig kun prøvd fuktmasken, men er veldig nysgjerrig på flere av produktene 🙂

  5. Marit says:

    Jeg glemte å legge til at MD formulations ødela huden min. Hadde småkvisete hud med porer før jeg begynte med serum og behandlinger. Etter en stund fikk jeg PERFEKT hud. Men kort tid etterpå ble huden min faktisk verre enn det den var før jeg begynte. Man skal være forsiktig med MD formulations,det er virkelig sterke saker. Jeg må desverre si at jeg heller ikke har gode erfaringer med decleor. Hydrating mask gav meg kviser, og jeg fikset dessuten ikke lukta. Jeg prøvde sånn olje mot kviser, hjalp ikke det grann, luktet bare veldig sterkt. Rensen syns jeg ikke var noe effektiv, og igjen, lukta blei for blomstrete og tantete for meg. Nå fokuserer jeg på å bruke miiilde produkter for å stabilisere huden min. Bruker også burdock, og har gjort det i 4 måneder uten virkning. Acai pulver derimot, kan gi en viss virkning, pga det høye innholdet av antioxidanter. Også er det veldig sunt også. Sorry dette ble langt! Tenkte bare å dele litt erfaringer 😉

  6. Marit says:

    Ansiktskremen med solfaktor 15 har jeg ikke prøvd. Renser er egentlig litt spesiell, den er i kremform. Fikk en toner i posten nå, kjempeliten flaske. Spent på hvordan den komplementerer kremrensen.

    • Marit says:

      …og det som jeg trodde var antibac ansiktsåpe, (av GPs undermerke Oy!) viste seg å være toner i skumform. Prøvde den nå i stad, og jeg tror nok den kan være litt sterk for noen hudtyper, men jeg får se etterhvert. Legger oppdateringer under dette innlegget, når dommen er klar.

    • Hmm, MÅ man bruke toner etter rensen, eller? Jeg blir stresset bare av tanken på tonere, må jeg innrømme :p

      • Marit says:

        Ja, det er min personlige mening ihvertfall, spesielt om man bruker foundation. Den er ganske tung i konsistensen, så den er nok kanskje ikke noe for de som ikke erglad i å bruke toner etterpå. Kanskje noen andre har et annerledes synspunkt enn meg på dette.

Legg igjen en kommentar

