Flere foundations…

er akkurat bestilt og jeg gleder meg til å se om en av disse to kan være noe for meg!

Jeg bestilte dem begge på Ebay, og må innrømme at jeg har aller mest tro på Vichy Dermablend som foundation, mens jeg håper Cinema Secrets vil fungere som concealer og skjule mine tidvis knallblå, blå ringer…….

Den fra Vichy bestilte jeg i farge 15 Opal, mens den fra Cinema Secrets (får meg ikke til å skrive CS, det er jo Coastal Scents…) bestilte jeg i 401-71, begge er de lyseste i «sin sjanger».

Oppdatering kommer selvsagt! (Om omtrent et halvt år, når disse havner i postkassen min….)

Prøvd noen av disse?

11 Responses to Flere foundations…

  1. Den vil jeg teste 😀

    SV: Ja en veldig herlig film 🙂 Likte den godt selv 😀

  2. Line S says:

    Spennende!
    Har lest at Vichy sin foundation er veldig dekkende og at den også kan fungere som concealer. Spent på hva du synes!

    Kommer det omtale på Joppa eller? Jeg er sånn passe fornøyd med foundation derfra. Synes den er litt tørr.

    • Ja, jeg har i grunn fått inntrykk av at begge foundationene er i sparkel-sjangeren, så jeg får eksperimentere litt for å finne hva de er best egnet ti! Og ja, det var det, ja….. Kan få skrevet en i løpet av uken, tror jeg, jeg har bare vært fryktelig ute av skrivemodus i det siste. Skal sette det på To-do-lista 😉

  3. Heidi Øksendal says:

    Står i kø på Mac Donalds for å kjøpe lunsj, og fikk plutselig lyst til å stikke innom bloggen din 😀

  4. Jeg har faktisk kikket på Vichy Dermablend’en selv de siste dagene 😛 Jeg trenger noe med litt ekstra dekkevne til de dagene hvor huden gjør fullstendig opprør, men skal også bruke den som concealer (Lisa Eldrigde sitt tips) 🙂 Hvilke farger bruker du i andre, populære foundationer? Jeg er så i tvil om hvilken farge jeg skal kjøpe…

    • Ja, det var da jeg så den Eldrigde-videoen jeg ble veldig nysgjerrig 😉 Og, vel, jeg er sånn ca NW20 i MAC. Og Blondie i Lily Lolo. Men ikke Fairly Light i EM – noe jeg egentlig «burde» være etter de andre å dømme… Så jeg skjønner problemet, altså 😉

Legg igjen en kommentar

