Ny dagkrem, nattkrem og fuktmaske

… og det i én og samme flaske!

Siden økonomien ikke er på topp for tiden, og jeg ikke har selvkontroll til å kun bestille én ting fra FeelUnique tok jeg turen til Vita for å teste ut den mye omtalte fuktmasken fra Green People. Jeg betalte 175,- for den, og selv om det gjør vondt i den økonomiske delen av meg, er det ikke såååååå ille. For den er god, altså! Full omtale kommer når jeg har fått brukt den ei stund, men foreløpig ser jeg absolutt for meg at denne her får fast plass i hudpleieregimet 😉

Har du prøvd denne? Hva synes du?

7 Responses to Ny dagkrem, nattkrem og fuktmaske

  1. Har ikke prøvd den enda, men den er på tur i posten til meg 🙂 Blir bare bruke den som fuktmaske, så gleder meg til å se hva du syns om den som dag og nattkrem 🙂

  2. Elizabeth says:

    Denne er eg spent på å høre mer om 😀

  3. G says:

    Mistenker den ga meg kviser, men hey, jeg er ikke sikker! Er i gang med elimineringsmetoden nå. 🙂

  4. Maria says:

    Har akkurat fått denne av en venninne som ikke likte den. Får se hva jeg syns 😛

Legg igjen en kommentar

