PIP: Prøver fra Joppa Minerals

Etter å ha ventet i noe osm kjennes som en evighet dukket en boblekonvolutt opp i posten i dag. Den inneholdt noen små prøver fra Joppa Minerals, og jeg er veldig spent på foundationen. Jeg har Light 1 på nå, og den er ørlite for lys, så jeg får teste Light 2 i morgen. Selve foundationen kan jeg enda ikke si så mye om, jeg må nesten ha den på litt først. Har i tillegg testet den ene blushen, Plumeria, og den er veldig fin!

Blir spennende å se om dette kan være noe for meg. Foreløpig er jeg ikke dødsimponert, men heller ikke dødsskuffet. Vi får se fremover 😉

2 Responses to PIP: Prøver fra Joppa Minerals

  1. Jannicke says:

    Spennende. Venter selv på et par prøver fra Joppa. Har jo hørt mye bra om merket, så blir spennende å se om det faller i smak

Legg igjen en kommentar

