Den siste uken…

… har vært veldig innholdsrik. For å oppsummere kort begynte den med at jeg besvimte flere ganger på badegulvet ei sen natt, før jeg fulgte opp med et par runder med oppkast. Etter en dag med rekonvalesens bar det direkte på truckkurs (misset én dag pga sykdom, så jeg var flink student og leste masse teori hjemme, selvsagt) hvor det de siste dagene har vært teoriprøve, praksisopplæring og avlagt truckoppkjøring. Jeg besto selvsagt, så nå er trucklappen i boks og klar for bruk på jobb i kveld.

Ovennenvte hendelser har, sjokkerende nok, ført til at det har blitt lite kosmetiske tanker denne uka. Jeg har verken hatt tid eller overskudd til noe som helst, og siden jeg har blitt litt glad i dere føler jeg nesten at jeg burde forklare meg. Håper å komme sterkere tilbake fra helgen av, men siden formen ikke akkurat er på topp er det mulig det blir fri frem til neste uke.

Jeg håper deres uke har vært bedre enn min, og at helgen blir strålende!
Klem fra Tone

(Oppdatert: Ehh, en litt overentustiastisk kommentar over trucklappen fikk meg til å tenke på noe. Når jeg sier truck, hva tenker dere da? For altså, det er bare en pinglete, standard gaffeltrucklapp jeg har tatt, ikke sånn….. Amerikansk trailertrucklapp. Bare så dere vet det.)

10 Responses to Den siste uken…

  1. Line S says:

    God bedring Tone.
    Håper ikke det er noe alvorlig og at du kommer deg raskt på beina igjen.

    Og grattis med trucklappen:-)

    • Tusen takk, Line! Jeg er mye bedre allerede, er mer sånn forkjølasjuk nå bare, så tenker å ta det litt med ro 🙂 (Og takk igjen! Det var ikke en stor bragd akurat, men veldig greit å ha det overstått :p)

  2. Huffda! Høres ut som en anstrengende uke, håper du får hvilt deg litt i helga. Vi skal vente tålmodig 😉

  3. hannemoerch says:

    Go beiring snuppo! No va dæ endele ein påst dar dæ passæ litt beire inn å sei at e diggæ blåggen din:D Grattis mæ lappen, vældi macho lapp å ha, dæ e kult:P Gledæ me tel å hør ke du ska jær tel høstn;)

  4. Elizabeth says:

    God bedring, og gratulerer med lappen 😉

  5. NML says:

    WOW! Trucklappen!

Legg igjen en kommentar

