Favorittprodukter: Mars

Glo UnderEye Concealer – Beige

Denne måneden har jeg gjenoppdaget concealere og endelig funnet en i samlingen som ikke er helt katastrofal på meg. En potensiell ny favoritt? Definitivt!

Syntetisk concealerkost fra jallabørstesett #2

Denne er faktisk veldig god, og skal ha mye av æren for at jeg ble venn med concealeren fra GloMinerals!

MAC Paint Pot – Quite Natural (til brynskygge)

Nydelig brunfarge og generelt godt produkt, men siden jeg ikke er storfan av kremskygger er det først som brynskygge at dette kom til sin rett.

Makeup Mekka Mineral Blush – Natural Beauty

Som de fleste andre som henger i Heidi-forumet har jeg blitt veldig glad i denne, den er ikke revolusjonerende men veldig hverdagslig, fin og kledelig.

Oenothera Balanserende Dagkrem

Takket være bomkjøpmarkedet fikk jeg endelig tak i et eksemplar av denne igjen, til en litt mer fornuftig pris, og det er deilig!! Jeg gruer meg allerede til å gå tom….

Hvilke produkter var dine favoritter i mars?

10 Responses to Favorittprodukter: Mars

  1. Bomkjøpmarkedet? Hvor kan jeg finne det? 🙂

  2. Er det den blushen man fikk gratis der man bare betalte frakt? 🙂

  3. Monica S says:

    Fine ting. Kommer det omtale av concealeren? 🙂 Du kan se mine favoritter på bloggen min 🙂

    • Jeg skal prøve å få det til ja, jeg må bare få tid på dagtid en dag slik at jeg får prøve å tatt brukbare bilder 🙂 Og ja, de har jeg sett allerede, og jeg trodde jeg kommenterte, men det gjorde jeg visst ikke :p

  4. NML says:

    Enig med deg i Paint Pot og MM-blushen! Jeg bruker Paint Pot’en som øyenskygge jeg da.. :p

  5. Maria says:

    Den blushen der vil jeg og prøve!! 😛 Men jeg syns den er litt dyr til å være blush.. Dessuten har jeg vel kanskje nok blush, og. Haha 😛

    • Jeg tenkte faktisk akkurat det samme, men så fikk jeg kjøpt den «brukt» billig, og slo til :p Finnes billigere på Ebay, riktignok, bare uten Makeup Mekka sin logo 😉

Legg igjen en kommentar

