Fri frakt hos Joppa Minerals

Jeg har i det siste snust litt på amerikanske Joppa Minerals for å se om det kan bli en ny favoritt, og nå som de har fri frakt* er jeg nødt til å bestille meg noen prøver!

Adressen er www.joppaminerals.com og tilbudet varer til tirsdag 5. april!

*om man bestiller for minimum 15$.

Skal du?

8 Responses to Fri frakt hos Joppa Minerals

  1. Elizabeth says:

    Må sjekke ut nettsiden ihvertfall 😉

  2. Line S says:

    Takk for tips!
    Ikke hørt om merket før, men nå er det en pakke på vei til meg:-)

  3. Monica S says:

    Tenker bare «Redda Joppe død eller levande!» når jeg hører om det merket der. Du får teste det ut og si hva du synes. Jeg har blitt mektig lei av mineralfoundation nå jeg. 😛

    • Haha, det gjør ejg også, forferdelig merkelig navn, og det må jo klinge enda verre på engelsk :p Skal selvsagt gi beskjed, jeg håper å finne en perfekt mineralfoundation slik at jeg slipper å styre med flytende når jeg vil ha bare litt dekke til hverdags 🙂

Legg igjen en kommentar

