Som om ikke Coastal Scents fristet nok fra før..

Jeg har lenge siklet over både 36 Smokey Palette og Fall Festival (og Forever Natural) fra Coastal Scents, og synes i grunn at ønskelista er lang nok. I går fikk jeg derimot mail fra Coastal Scents som overbeviste meg om det motsatte, de har nå introdusert to nye «vår-paletter» med friske og gøyale farger! Fargene virker, logisk nok, vårlige og friske, og siden disse palettene visstnok har generelt god kvalitet tror jeg de kan være et fint tilskudd til samlingen! Det får bli med tanken med det første da, men én dag skal nok i alle fall én av disse bli mine.


Delightful Spring Palette



Radiant Spring Palette

Selv har jeg kun Winterberry Palette fra CS fra før, og siden den er nydelig og i veldig god kvalitet frister disse enda mer. Likevel tror jeg at Fall Festival frister eeeenda litt mer, men det er ikke usannsynlig at fargene i en av disse appelerer mer til meg i «kampens hete» (les: Visa-en roper «Nei, neei!!) og jeg brøler «JOOOOOO!!» og må forte meg før Visa-en vinner. Veldig sjarmerende.)

Noe for deg? Hvilken foretrekker du?

13 Responses to Som om ikke Coastal Scents fristet nok fra før..

  1. Nora says:

    Jeg synes faktisk at disse ikke fristet så veldig. Merkelig…

    • Det gjorde ikke jeg heller helt i begynnelsen, så kom jeg på hvor vanvittig mye finere de andre palettene virker etter at de er swatchet enn de gjør på CS´egne bilder :p

  2. Maria says:

    Syns winterberry palletten er nydelig, jeg! Men disse to var ikke noe særlig egentlig.. Ikke helt.. meg 😛 Kjenner meg forresten til den kampen med visa-kortet altså, uff..

    • Ja, det er den! Og jeg syntes heller ikke disse to var noe særlig til å begynne med, til jeg kom til å tenkte på hvor vanvittig mye finere de andre palettene er i virkeligheten enn på bildene på nettsiden :p Huff, den kampen er no dritt..

  3. Jade says:

    Litt for «modige» farger for meg 🙂 Har hverken fantasi eller guts til å smekke sammen noe kledelig av dette 🙂 Men følger gjerne med på andre som tar utfordringen 😀

    • JEg har vært veldig «pinglete» selv i det siste, men kjenner at farger endelig begynner å friste igjen så jeg håper jeg plutselig en dag får et skikkelig kick! 🙂

  4. Du er ikke den eneste som ble fristet!

  5. Elizabeth says:

    Friste, friste.. sukk 😉

  6. Jeg synes delightful spring var finest 🙂 Jeg fikk en skikkelig god vårfølelse av den! Men om jeg hadde brukt paletten så ofte, vet jeg ærlig talt ikke 😛 Sånn sett er winter berry paletten mye mer min stil 😉

    • Jeg ser den, absolutt, for jeg har jo faktisk en drøss med andre farger – og trenger den jo ikke akkurat, men jeg har jo likevel veldig lyst på 😉 Og ja, Winterberry er knallfin, og jeg ser for meg at den er veldig deg, men til meg blir det litt for mye i lengden, den er litt for kjølig, men en gang i blant eeeelsker jeg den!

  7. Monica S says:

    Jeg likte de litt dusere fargene på den øverste paletten. Fikk lyst på den bare på grunn av de to grønnfargene 😛

Legg igjen en kommentar

