Konkurransedeltagelse ganger 2!

Siden jeg er en sucker for fine premier melder jeg meg ofte inn i konkurranser, og jeg har nå gjort det igjen. Den ene finner du hos Linn Marit, og den andre hos Celina.

Hos Celina er premien vanvittig vakker, den er faktisk ordentlig estetisk fin. Når den i tillegg påstås å faktisk være av kvalitetet i tillegg er jeg solgt!

Du kan delta i konkurransen ved å trykke på bildet over, og har du lyst til å la være for å gjøre vinnersjansene mine større må du gjerne gjøre det – men ta i alle fall en titt innom. Celina er nemlig ikke bare drop dead georgeous og interessant å lese om, hun er også veldig søt og hyggelig!

Den andre konkurransen jeg er med i er det som nevnt Linn Marit som har. Premien er kanskje ikke like lekker å se på som den hos Celina, men den er ikke mindre bra av den grunn. Her kan man nemlig vinne et reisesett i sort fra Sigma – og jeg er veldig interessert! Har selv et Complete Kit fra Sigma, og er generelt godt fornøyd med det, så den som vinner dette settet blir nok veldig godt fornøyd!

Linn Marits blogg er forøvrig relativt ny for meg, men mitt foreløpige inntrykk er at hun i likhet med Celina er veldig søt og trivelig, også har hun en veldig fin blå kjole 😉

….. Når det gjelder konkurransen jeg har snakket såvidt om å holde så må den forskyves en god del, dessverre. Jeg har fått veldig lite jobb i det siste, og de timene jeg har jobbet de siste ukene får jeg ikke betalt for før om en måned, så jeg er blakk enda ei stund, altså. Beklager det.

4 Responses to Konkurransedeltagelse ganger 2!

  1. Maria says:

    Er med i begge disse to konkurarnsene selv, så vi får ta å krysse fingrer og tær 😛

  2. Monica S says:

    Er selv med i den til Celina, den er for bra til å ikke bli med på! 😉

  3. Ingvild says:

    elsker konkurranse, er med i Celinas konkurranse! 😀

Legg igjen en kommentar

