PIP: Lip balm, «hårkur» og Demi Wispies

Etter å ha hørt så enormt mye negativt om Look Fantastic må jeg innrømme at jeg faktisk ble positivt overrasket etter å ha fått begge pakkene etter «bare» tre uker!

Her om dagen kom en enormt tube med håndkrem fra L’Occitane, og i dag kom en hårkurting fra Kerastase, lip balm fra BalmBalm og falske vipper fra Ardell!

Har foreløpig kun fått prøvd lip balmen, og, vel…. Jeg er ikke dødsimponert. Den lukter rart og er veldig tyntflytende, men jeg ser jo at den inneholder en del gode ingredienser så jeg tenker at jeg tester denne til nattbruk i stedet.

I tillegg fikk jeg en hentelapp fra Iherb, men siden noen har vært talentløse har det kommet tollkrav på pakken som kostet under 200 kroner, så den får jeg ikke henta før kravet er annulert…. Gah. Jaja, mer å glede seg til 😉

God lørdagskveld, dere!

2 Responses to PIP: Lip balm, «hårkur» og Demi Wispies

  1. Monica S says:

    Jeg har hørt masse tull om frakten fra lookfantastic, men det har kanskje blitt bedre? Blir spennende å se hva du synes om varene 😉

    • JEg har også hørt så enormt mye fælt, så jeg er veldig fornøyd nå! (Selv om jeg hadde vært sur på FU om det hadde tatt så mye som tre uker, så det er tydelig at LF «tjener» på skepsis :p)

Legg igjen en kommentar

