Shoppingtips nr. 1: KickBack.no

Jeg antar at mange av dere allerede har hørt om, og bruker, den norske tjenesten KickBack. Hvis ikke; La meg introdusere et briljant konsept!

KickBack er en tjeneste som er helt super for oss som handler en del på nett. Den er gratis, enkel og for god til å være sann – men sann. For å være med….
(1) registrerer man seg enkelt med et brukernavn, mailadresse og passord, og så er man i gang. Når du så skal nettshoppe neste gang
(2) besøker du KickBacks nettside,
(3) logger inn og blar deg fram til butikken du ønsker å handle fra. Det er ikke alle butikker som er med på dette, men mange av de store er, bl.a FeelUnique, CheapSmells, LookFantastic, CDON, Play.com og så videre og så videre… Når man så har funnet linken til «sin» butikk
(4) trykker man på den, og
(5) handler helt som vanlig. Prisen er den samme, og du vil ikke oppleve noen forskjell fra før – annet enn at du noen
(6) timer/dager etter vil få beskjed om at så og så mange KickBack, eller «poeng» har blitt godskrevet din konto.

Én KickBack tilsvarer én krone, og andelen KickBack hver butikk gir varierer. FeelUnique gir for eksempel 5.5%, noe som vil si at du for hver hundrelapp brukt hos FeelUnique får 5.5 KickBack tilbake, helt gratis. Når du så har opparbeidet deg KickBack kan du bruke dem på ulike gavekort, f.eks på Spotify, HM, CDON, Åhlens, Kicks, Billettservice og mange fler. For eksempel koster et 200-kroners gavekort på HM 220 KickBack, og du får det etter noen dager tilsendt i posten.

Personlig har jeg brukt KickBack lenge, og ser ingen grunn til å slutte med det. For å gjøre det enklere for meg selv har jeg også installert en popup i browseren min som gjør at jeg får beskjed hver gang jeg er innom en butikk som tilbyr KickBack. Veldig enkelt, og veldig, veldig lurt.

Om du er interessert i å registrere deg kan du trykke her. Om du i tillegg til å registrere deg er interessert i å gi meg «vervepoeng» (10% av din KickBack i seks måneder fremover – uten at det påvirker deg i det hele tatt (jeg «stjeler» altså ikke dine poeng)), kan du trykke HER.

Bruker du KickBack? Hvis ikke, kommer du til å begynne med deg?

(Jeg har forøvrig ingen nytte av å skrive dette innlegget, annet enn at jeg håper noen vil bruke vervekoden min, og anbefaler dette kun fordi det er noe jeg selv ville ønsket å fått anbefalt.)

17 Responses to Shoppingtips nr. 1: KickBack.no

  1. Tilbaketråkk: Døgntilbud hos Nelly.com « I LOVE COSMETICS

  2. Du har vervet meg akkurat nå 🙂

  3. Du vervet akkurat meg også 🙂 Hørtes ut som ett genialt konsept 🙂

  4. Men kan man få det utbetalt i penger istedetfor gavekort om man vil?

    • Ja, det er supert! 🙂 Og nei, man kan dessverre ikke det, om det er de tyve ekstra som går med til «kjøp» av gavekort du tenker på. Når det gjelder type gavekort derimot nekter jeg å tro at man ikke finner noe man kunne tenke seg, de tilbyr også et gavekort på Gavekorttorget.net ellerno, som har enda fler å velge mellom enn det KickBack selv har :p

  5. Okei 🙂 Gavekort fra HM sier jeg vell ikke nei takk til, så det var ikke så farlig 😉 Må snart kjøpe ny rens og fuktighetskrem på feelunique, så da får vi jo litt poeng da begge to 😉

    • Haha, høres bra ut 😉 Og selv om det kanskje høres lite ut med 5.5 prosent blir det faktisk fort en del, i alle fall når man handler som jeg gjør (eller, gjorde) på FU :p

  6. Maria says:

    Dette hørtes jo genialt ut! Skulle akkurat registrere meg, men det gikk ikke for jeg var allerede registrert. haha 😛 Men har aldri brukt det, og husker ikke jeg har registrert meg der.. jaja! Den skal begynne å brukes nå hvertfall. 😀

    • Haha, det skjedde faktisk meg også, jeg registrerte meg visstnok for årevis siden gjennom et Mac-forum jeg er medlem i (Apple Mac forresten, ikke MAC Cosmetics) men oppdaget det ikke igjen før lenge etter jeg begynte å endre hudpleierutine og handle noe enormt både på FU og CDON….. Veldig surt, men veldig greit å komme på det likevel 😉

  7. Consuming says:

    Dette var et veldig bra tips, tusen takk. Visste ikke om det fra før, men skal definitivt ta det i bruk!! 😀 Takk, takk!

  8. Tilbaketråkk: På vei i posten: Speilreflekskamera!! « I LOVE COSMETICS

  9. Tilbaketråkk: Supersalg på MD Formulations og bareMinerals hos FeelUnique « I LOVE COSMETICS

  10. Tilbaketråkk: Kickback ♥ « I LOVE COSMETICS

  11. Tilbaketråkk: Caudalie Gentle Cleanser « I LOVE COSMETICS

  12. Tilbaketråkk: Caudalie Gentle Cleanser 6.7 oz · My-infoWorld.NET

Legg igjen en kommentar

