Døgntilbud hos Nelly.com

Nei, jeg støtter ikke måten Nelly priser kosmetikken sin (de tar blant annet enorme summer for billigmerket NYX for de som ikke har fått det med seg), men siden dagens tilbud faktisk er ganske bra ser jeg meg nødt til å videreformidle! I tillegg til å ha en drøss med fine klær og tilbehør har de nemlig fargesterke Sugarpill, og for en gangs skyld er faktisk ikke prisene sååååå ille i forhold til originalprisene.

En palett med fire knallskygger koster f.eks på Sugarpills egen nettside 194 kroner, og da uten frakt, mens den på Nelly koster 329 kroner. Joda, det er en vesentlig prisforskjell, men siden pakker fra Sugarpill i utgangspunktet er momspliktige hvis de overstiger 200 kroner, i tillegg til at frakttiden nok er mye lengre enn hos Nelly, som uansett overpriser, synes jeg ikke det er så galt. (Om man i tillegg (eller i utgangspunktet….) skal kjøpe klær har man nesten ingen unnskyldning til å legge ved en palett, eventuelt er par single skygger til 99 kroner per stykk.)

Når man i tillegg bruker dagens rabattkode, FBPARTY, får man 200 kroner i rabatt når man bruker 600 kroner. Selv ville jeg nok kombinert én palett med noe fint til kroppen, om det hadde blitt shopping på meg, men man skal ikke kimse av to Sugarpill-paletter heller 😉

Skal du shoppe?

(Og jeg får selvfølgelig ingenting fra Nelly for å skrive om dette, jeg tipser rett og slett bare fordi jeg som halvblakk liker å leve gjennom andres kjøp 😉 )
PS: HUSK KICKBACK!

Legg igjen en kommentar

