Hei og hurra!

Dette er gode dager, dere! Jeg får igjen på skatten, solen skinner, jeg har lakrisis i frysern og Jonas er god. I går fikk jeg en svær tube håndkrem fra LookFantastic (som jeg i utgangspunktet anså som tapt fordi så ufattelig mange har hatt problemer med dem i det siste), og i natt og i morgennatt får jeg jobbe og tjent litt penger igjen. I går hadde bror bursdag, og i dag er det kaffeselskap med fine familiemedlemmer.

Nei, livet er herlig, dere 😀

Ha en fortreffelig dag dere, jeg håper dere har det like bra som meg!!
(Og angående sminkerelatert stoff… Vel, jeg har en liten uinspirert periode, men satser på å komme sterkere tilbake til helga!)

4 Responses to Hei og hurra!

  1. Irene says:

    Ah, der minnet du meg på noe! Må sjekke med Lookfantastic om de faktisk har sendt de to neglelakkene jeg bestilte for tre uker siden. Står fremdeles bare «order placed» på ordrehistorikken.

    • Alle mine ordre som jeg allerede har mottatt er fortsatt markert som «Order placed» så det trenger ikke bety noe, altså, jeg tror rett og slett at «Order placed» er det siste steget de kan komme i 🙂 Du kan jo likevel sende en mail og etterlyse da, men jeg har hørt at veldig mange sliter med treg shipping hos LF så jeg ville bare gitt det litt tid 🙂

  2. NML says:

    Hurrah!

Legg igjen en kommentar

