I en eventuell «konkurranse»….

…. hva ville dere foretrukket som premie? Er det kulest å vinne gavekort eller produkter? Hvis produkter, hvilke, og hvis gavekort, hvor?

Opplys meg!

(Jeg håper på forståelse for at denne eventuelle premien i denne eventuelle «konkurransen» ikke kommer til å bli så veldig dyr, rett og slett fordi jeg har altfor lite jobb for tiden. Ønsker likevel å få til noe, så får jeg heller ta det igjen når jeg blir lottomillionær 😉 )

9 Responses to I en eventuell «konkurranse»….

  1. // Tusen takk for at du sa det, vil helst ikke bestille fra Z-palette kun på grunn av frakten. Men skal løpe til Oslo med en gang jeg får penger 🙂

  2. Heidrun says:

    Produkt kanskje. Ikke så nøye hva, dill er morsomt uansett :). Fin side forresten, morsomt å finne nye blogger å følge 🙂

  3. Trur de aller fleste sett pris på sminke premier 😉 Syns værtfall det er bedre enn gavekort 🙂

  4. Silje says:

    Mac eller make up store produkter. Siden de er vanskelig eller umulig å få tak i på nett og det da er vanskelig for de som bor langt unna butikkene =)

  5. Linn says:

    Produkter er morsomt. Alltid gøy med pakker i posten vet du 😉

    Har forresten gående en konkurranse på bloggen min akkurat nå, bli gjerne med om du vil 🙂

Legg igjen en kommentar

