Et knippe gode nettsider

Siden jeg har fint lite å komme med for øyeblikket tenkte jeg rett og slett bare å dele et par kosmetikkrelaterte sider jeg stadig er innom! Det skal riktignok sies at jeg er innom veldig mange blogger og slikt i tillegg, men nå tenker jeg i grunn mer på nettsider som er litt mer oppslagsverk og informasjonskilder enn rene blogger.

For en enorm database av omtaler og erfaringer angående alskens produkter skrevet av alskens ulike mennesker tyr jeg til…
Make Up Alley

Make Up Alley, eller MUA, er helt fantastisk. Her finner man utallige menneskers erfaringer med utallige produkter, og jeg sjekker ALLTID andres meninger om produkter før jeg kjøper dem. MUA har i tillegg et forum og flere andre fasiliteter, men selv er jeg mest i Review-seksjonen. Anbefales virkelig for dere som er glade i å gjøre gode og gjennomtenkte kjøp!

For et godt miljø, åpent for både gode og dumme spørsmål og diskusjoner, med mange herlige jenter bruker jeg….
Heidi Øksendals forum

Dette forumet har jeg blitt veldig, veldig glad i på kort tid, og jeg tilbringer en god del med tid her. Her kommer det stadig nye medlemmer til, og jeg håper at vi snart blir enda flere slik at aktiviteten økes. Her kan man spørre om ting man lurer på, man kan skryte litt med sminkebilder og man kan poste innlegg med hva du nettopp bestilte, fikk i posten, døpte katta di eller spiste til middag. Jeg vil tørre å påstå at man kan finne det meste på Heidiforumet (selv om jeg, som moderator, kanskje ikke er heeeelt objektiv…) – og er det noe du savner er det bare å opprette en tråd om det! Jeg trives altså veldig godt her, og om jeg mot formodning skulle ha noen lesere som ikke holder til der – registrer dere NÅ! 🙂

For fantastiske swatches, produktbilder og annet snacks – spesielt av ting som er nye og spennende (les: Nye MAC-kolleksjoner ++) besøker jeg
Temptalia, Makeup and Beauty Blog og Karla Sugar.

Disse tre jentene har alle store blogger som har tilgang på god informasjon og fine produkter, og jeg synes spesielt at Temptalia og Karla Sugar har gode swatches. Jeg besøker ikke disse bloggene på fast basis, men de er blant mange som er kjekke å ha når jeg lurer på noe. (Temptalia tester bl.a det meste av «store» produkter, og har alltid veldig grundig gjennomgang av produktene hun omtaler. Anbefales!)

Nå har jeg garantert utelatt noen av de som anses som de største, men siden jeg bare er innom store, utenlandske blogger av og til, og da som regel med et bestemt mål, har jeg ikke så mange å komme med. Vil veldig gjerne ha anbefalninger på sider og blogger jeg kan finne interessante 🙂

6 Responses to Et knippe gode nettsider

  1. Elizabeth says:

    Linkene virker ikke?

  2. Beklager, innlegget ble publisert før det var ferdig, nå skal linkene fungere! 🙂

  3. Elizabeth says:

    Hehe, ser det nå 😉

  4. emilie s says:

    Hadde vært gøy med et innlegg om hvilke andre blogger du leser også! 🙂

  5. Monica S says:

    Kjempefine sider, jeg liker alle sammen godt jeg 😉

Legg igjen en kommentar

