PIP: Jallabørstesett nr. 2, andrepremie og Beautyblender-dupe

Fikk som nevnt et par pakker i helga, men siden jeg er sykt treig og giddalaus (og glemsk…… dumt gjort å glemme pakkene i et hus som ikke er mitt) når jeg jobber ble det tatt fint lite bilder før nå i kveld. Og selv disse er av elendig kvalitet grunnet manglende lys og redigeringsprogram……

Som andrepremie fra en konkurranse hos Silje Vanilje fikk jeg fire søte små miniprodukter, samt tre prøver.


Parfymeprøve på IsaDora In Red, 2 x mini Smashbox Lip Gloss i #Snappy og #Zip, mini IsaDora neglelakk i #182 Summer Red og mini IsaDora Extra Volume Mascara.

Prøver på en maske fra Dermalogica og rens fra Babor.

Fra Ebay kom en billig versjon av den noe omtalte Beautyblenderen, noe så merkelig som øyelokkteip og jallabørstesett nummer 2.

Jeg har akkurat vasket det første børstesettet jeg fikk, og skal teste det i morgen. Det kommer «omtale», eventuelt vurdering, av begge settene når jeg har fått prøvd dem ei stund.

Fått noe spennende i det siste?

8 Responses to PIP: Jallabørstesett nr. 2, andrepremie og Beautyblender-dupe

  1. Nei jeg har ikke fått så mye spennende i det siste.
    er spent på hva mamma og pappa har kjøpt til meg.
    og lurer på om pappa røpte seg i går 😛

  2. Karoline says:

    Den maska fra Dermalogica er veldig god, syns jeg. Fikk noen prøver på den fra en nettbutikk, og det endte med at jeg måtte kjøpe den selvfølgelig 🙂

  3. NML says:

    Mange asiatiske folk med monolid bruker sånn teip for å få en slags globallinje. Fiffige greier. Har du globallinje eller?

Legg igjen en kommentar

