Du vet dusjsåpa stinker……..

…… når kjæresten, som er gutte-gutt og ikke bryr seg en døyt om kosmetikk, spør pent om det ikke er på tide å kjøpe ny såpe snart.

Sorry, Burt, du må ut.

Den heldige erstatteren, som jeg håper blir godkjent av både undertegnede og ovennevnte, er Jason Naturals luktfrie Satin Shower Body Wash.

I tillegg (jeg mener, man bestiller jo ikke bare éeen ting fra Iherb…) venter jeg nå bl.a på usaltede cashewnøtter, økologiske snack bars og flere pakker med koffeinfri te!

 

10 Responses to Du vet dusjsåpa stinker……..

  1. NML says:

    Lukter’n så jævli asså? Venninna mi bruker en fet krem fra Aderma tror jeg, og typen hennes får helt fnatt av lukta! Han sier den lukter tran, men det er nok bare den fete omega3-oljen som minner om tranlukta. Hva skjer med mannfolk med følsomme neser a? :p

    • Altså, jeg har klart å holdt ut ei stund, for det er jo ikke sånn at man døøøøør, men den lukter virkelig ikke noe særlig nei. Bli veldig kjapp vasking med påfølgende lang skylling for å bli kvitt den kvalme lukta i det lille dusjkabinettet :p (Og trankrem hadde nok jeg også reagert på xD)

  2. Haha, skrev faktisk akkurat om såpa til burts her om dagen 😛 Typen min gidder ikke bruke den engang :p

  3. Nora says:

    SV: En kjapp oppdatering av Color Club Dry Ice, bare for deg 🙂
    Jeg ble kjempeimponert. Det er bare en olje som man tar på. Tok to dråper pr negl, og ventet litt (bare for sikkerhetsskyld) og det er helt tørt! Klarte å få et hakk i neglelakken fordi jeg slo hånda inn i dataen, men ikke noen fingeravtrykk eller stoffmerker i neglelakken!

  4. Maria says:

    Du kan ta å bruke dusjsåpen som håndsåpe 😉

Legg igjen en kommentar

