PIP: Jallabørstesett

Mottok et av to bestilte kinabørstesett fra Ebay i dag, og er logisk nok fryktelig skeptisk. Jeg skal selvfølgelig likevel gi dem en sjanse, jeg må bare finne orken til å vaske dem først…

Settet består av mappe og totalt 20 børster, og jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å tro at alle er udugelige. Håper jeg har rett 😉 (Og håper enda mer at den karakteristiske billige plastikklukta forsvinner…….)

(Jeg jobber forresten på aluminiumsverk frem til onsdag denne uka, minst, og siden det er omgivelser som ikke akkurat inspirerer til å drive med sminketing blir det kanskje litt labert her de neste dagene.)

2 Responses to PIP: Jallabørstesett

  1. Maria says:

    Spent på dette her! 😛

Legg igjen en kommentar

