PIP: Makeup Mekka Mineral Blush «Rosebud» og «Natural Beauty»

For bare to dager siden bestilte jeg to blusher fra bomkjøpmarkedet på Heidiforumet, og allerede i dag kom de i posten!

Alle bildene er tatt i dagslys.

Aller mest spent er jeg på Natural Beauty som alle skryter sånn av, men jeg tror Rosebud også skal være veldig kledelig. Får se i kveld om huden roer seg, så blir det testing!

God helg!

9 Responses to PIP: Makeup Mekka Mineral Blush «Rosebud» og «Natural Beauty»

  1. Camilla says:

    Så bra de kom fram greit:-) Håper du blir fornøyd da:-)

  2. NML says:

    Wohoo! Jeg har også bestilt Natural Beauty siden de var GRATIS PÅ MM! Så nå håper jeg at den kommer i morra så jeg får prøvd den! 🙂 Hvis jeg liker’n så kan det hende jeg årner meg Rose bud også 🙂

  3. siljeto says:

    Huff! Jeg beit visst på den jeg også, og det endte naturligvis med at jeg kjøpte alt for mye 😛

  4. Helle says:

    jeg fikk natural beauty i posten idag! fargen ser veldig bra ut. I boksen er den jo nesten brun, men på huden blir den mer naturlig rosa 🙂 ble bare veldig overrasket over størrelsen, den er jo mini!

  5. Line S says:

    Jeg har begge disse og synes de er kjempefine!

Legg igjen en kommentar

