Ååååååh………….

Som om det ikke var nok at hele barnehagelønnen gikk til årsavgiften, at jeg ikke får pengene jeg trodde jeg skulle få og at jeg kan ha gått glipp av en drøss med vikarjobbing fikk jeg mail nå nettopp om at paletten jeg har ønsket meg i evigheter, Smokey Palette fra Coastal Scents, er på tilbud.

Den var billig i utgangspunktet, og med 25% rabatt blir den enda billigere. Den koster 17.95 lusne dollar, altså 100 pinglete kroner, og jeg lengter meg syk. Nei, det er ikke mye penger i det hele tatt, men siden frakten er relativt dyr i forhold til at det kun er snakk om ett produkt vet jeg rett ikke om jeg skal ta meg råd. Skal, skal ikke?

(Til mitt forsvar skylder faktisk både mamma og Kjære meg penger………. Spent på utfallet her, gitt.)

Noen som har denne og vil anbefale den hjerteligst og slik overbevise meg om at jeg må ha den?

OPPDATERT: I kveld ahr jeg vært flink jente og bestemt meg for at den kan vente, så nå vil jeg mye heller ha tilbakemeldinger om at den er stygg, dårlig og ikke verdt pengene i det hele tatt 😉 God helg, jenter!

16 Responses to Ååååååh………….

  1. Har den ikke selv, men kan jo hjelpe deg litt med å si at jeg syns den så nydelig ut 😉

    • Ja, den gjør virkelig det! Men takket være linken til Jade har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe den enda. Fargene så ikke uunnværlige ut, og siden jeg tross alt har en drøss med skygger allerede (og da inkludert UD<3NYC-paletten) skal jeg nok klare meg uten enda ei stund 🙂

  2. Jade says:

    Jeg har ikke noe for eller i mot. Men her er link til en side med swatches, ihvertfall 🙂

    http://www.beautytreat.nl/?p=10001

    • Tusen takk, Jade, det hjalp faktisk veldig! Swatchene her var ikke fullt så fine som de jeg har sett tidligere, og jeg har beslutet at jeg kan leve uten denne ei stund til. Jeg har jo tross alt UD<3NYC-paletten! (Pluss en drøss andre….)

      Flink 🙂

    • siljeto says:

      Skal! 😛 Du får høre med de som skylder deg penger, for nå trenger du dem fordi du er blakk. Hva du bruker dem på har vel strengt tatt ikke de noe med heller 😉

      • Haha, det er veldig sant! Men jeg skal klare meg uten denne gangen. Tror det kan bli en fin erfaring for meg, for jeg er faktisk altfor flink til å unne meg ting jeg strengt tatt kan vente med å kjøpe….. :p

  3. Jeg har også lyst på den, men jeg kan ikke kjøpe noe som helst før om etter 2 uker :/

    Siden min venner bruker bloggen min for å finne ut hva de vil gi meg 😛

    Så da må jeg vente jeg også 😛

  4. sarah says:

    hm.. kanke vi bestille i lag? da dele vi jo porton;) kanskje ikkje så mye til hjelp 😮

  5. Eirin fra bergen says:

    du trenger den ikke nå alikevel.. du kan jo fremdeles kose deg med new york palettet, og det du fikk av heidi 😉 så er ikke så krise å vente 😉

  6. Flink du er da 😛 Om du har en drøss andre, så er det vell ingen fare 😉 Selv har jeg akkurat bestilt 88 paletten 😀

  7. Monica S says:

    Så flink du er, blir enda mer motivert til å være flink å ikke shoppe så mye jeg og nå. 😉

    Men paletten ser nydelig ut i allefall 😉

  8. Jade says:

    Finn nesten dårlig samvittighet for å «overtale» deg til å ikke kjøpe paletten 🙂 Men da blir det lettere å si JA når det kommer en SKIKKELIG fin palett på markedet! 🙂

Legg igjen en kommentar

