Endring i endring i hudpleierutiner…..

Mandag kveld begynte testingen av ny rens. I kveld, torsdag, avsluttes den. Huden min er helt rar, den er ubehagelig, varm, nummen, rød og ru, og jeg er veldig, veldig skeptisk. Mistenker at det er all sitrusen jeg reagerer på (selv om jeg ikke til vanlig er allergisk mot sitrus), og jeg tør derfor ikke å bruke denne mer. Jeg vil likevel ikke påstå at dette er verdens dårligste rens og at den ikke må brukes av noen, for jeg ser jo at veldig mange på iHerb er godt fornøyd, den passer visst bare utroooooolig dårlig til min hud 😉

Nei, nå er det tilbake Facial Cleanser fra MD, så får jeg heller legge inn en bestilling på noe annet nytt litt senere.
Forslag til en ny og rimelig rens, kanskje?

5 Responses to Endring i endring i hudpleierutiner…..

  1. Marlene says:

    Mine nye hudpleieprodukter kom i posten i dag! Jeg liker jo Liz Earle rensen veldig godt da, men kan vel ikke påstå at den er så veldig rimelig: £13,25 for 100ml. Men blir alltid så glad når jeg får pakke der i fra, alt er fint innpakket i silkepapir også får man alltid med en liten gave/prøve :)Denne gangen bestilte jeg også med en øyekrem som jeg aldri har prøvd før, så skal bli spennende å teste den 🙂

  2. Karo says:

    NÅ vet ikke jeg helt hva du syns er rimelig, men jeg syns Lumene sin rensemelk for sensitiv hud er god 🙂 Den kostet rundt 100kr på Kicks (jeg syns det er en lav pris siden den er ganske drøy). Jeg liker best rens hvor man ikke trenger å bruke vann. Er greit hvis man skal dusje, men ellers foretrekker jeg å få minst mulig vann på huden 🙂

    • Hmmm…. Nå skal det sies at jeg er litt hjernevasket og i utgangspunktet ikke stoler på merker man får på Lindex, og når jeg i tilleg foretrekker renser som skal skylles bort med vann (og tviler på at jeg får tak i denne her hvor jeg bor, om ikke Vita fører merket da), men jeg skal huske det i tilfelle jeg kommer over den en gang! Foreløpig er fokuset mest på typiske iHerb-produkter, men etterhvert skal jeg bli flinkere til å ha et mer åpent sinn! (Om huden min noen gang blir bra igjen, vel og merke….. For øyeblikket tør jeg ingenting. 😦 )

      • Karo says:

        Ser den 🙂 Jeg var også rimelig skeptisk, men jeg tenker alltid sånn at hvis jeg skal prøve noe nytt så er det lurest å prøve rens først siden det ikke ligger på huden (ville nok aldri prøvd en lumene krem, huden min er rimelig kresen når det kommer til kremer). Lykke til med jakten på ny rens! Og huden din blir nok helt sikkert bra igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

