PIP: OPI Yoga-ta Get This Blue og Java Mauve-A + pakke fra Heidi!

De to siste OPI-lakkene jeg bestilte fra Ebay kom i posten i dag, og jeg føler på meg at jeg må lakke negler i morgen 😉

I tillegg fikk jeg pakke fra opprydninga til kjære Heidi, og gærn som hun er fikk jeg fiiiiiiiine Winterberry Palette fra Coastal Scents! Gleder meg virkelig til å sminke meg i morgen tidlig, kjenner jeg!!


Bildet er tatt med blits, så fargene er ikke korrekte, men nydelige er de i virkeligheten også. Hurra!!

Som et lite ekstra tillegg til sminkepungen var jeg innom Vita idag og kjøpte meg ny mascara på tilbud; Show Me Volume fra GOSH. Denne skal visstnok være veldig lik Diorshow-mascaraen, og jeg er veldig spent på den!

Fått noe spennende i posten i det siste?

(I tillegg til det som kom i dag venter jeg på Too Faced-palett fra Monica og trøstepremie fra Silje, samt to kina-børstesett, mp3-spiller, 24 påskesjokolader (Cadbury Creme Eggs!!), lader og batteri til gamle Mr. Mac. Jeg elsker konkurranser – og Ebay.)

15 Responses to PIP: OPI Yoga-ta Get This Blue og Java Mauve-A + pakke fra Heidi!

  1. herregud som du vinner! :p

  2. Line S says:

    Fine lakker og fantastisk palett!
    Den står på min ønskeliste.

  3. Skal vi bytte flaks? føler jeg deltar i hytt og pine, men alt jeg har vunnet er et par med solbriller til 10 kr :p

  4. Ja det kunne jo vært en ide 😉 Har enda ikke fått pakken fra Heidi, gleder meg til å se hva hun har sendt 🙂

  5. Elizabeth says:

    Lucky you 😉

  6. Monica S says:

    Du er heldig altså den paletten ser såååååå fin ut! 🙂

    Jeg skulle sende pakken i dag jeg, siden jeg har vært syk +++ har det ikke blitt. Men gjett hva som lå igjen på kjøkkenbenken. Føler meg så teit at det skulle ikke vært mulig. Kjæresten min sier jeg bør skjemmes 😛 Den kommer!!! *rødme*

  7. Tilbaketråkk: Mystisk pakke i posten (fra Heidi…?) « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

