PIP: Rens, serum og annet fra iHerb

Hurra for iHerb-pakke! Gleder meg til å teste sminkefjerneren og rensen i kveld, og så begynne med nytt serum om ei ukes tid 🙂 Fuktighetskremen er jeg foreløpig veldig imponert over, og tror nok at jeg kommer til å kjøpe en større størrelse av denne – men muligens med en annen duft.

Noe som ser spennende ut?

4 Responses to PIP: Rens, serum og annet fra iHerb

  1. NML says:

    Åi, spent på Avalongreiene, og sminkefjerneren i grunn. Og bodylotion fra Giovanni. Si meg, har du trua på teen eller er det mest for moro skyld? 🙂

    • Mest for moro skyld, jeg er faktisk fryktelig skeptisk, siden mange får grusomme magekramper av den :p Så jeg tenker at jeg bruker dobbelt så mye vann per pose i bgynnelsen, for å se om jeg tør å prøve med «vanlig» dose!

      • NML says:

        Men jeg har hørt at fysisk aktivitet kan ha samme effekten! :p
        Si fra om den smaker dritt a! 🙂

      • Haha, jeg trener og teller kalorier også altså, så jeg kommer ikke til å tilegne teen altfor stor ære om det skjer noe, altså 😉

Legg igjen en kommentar

