Hvorfor man ikke skal bruke Seche Vite Dry Fast Top Coat som underlakk….

Nei, jeg har ikke glemt å lakke lillefingerneglen, men fordi jeg brukte Seche Vite sin top coat som underlakk FALT lakken av. Og jeg merket det ikke en gang! Seche Vite får nemlig lakken til å bli et eneste stort flak, og på den ene fingeren forsvant altså flaket uten at jeg merket det selv. Senere på kvelden ble jeg derimot sittende og fikle litt med fingrene, og kunne rett og slett løfte av lakken på alle fingre!

Nei, bruk en annen underlakk, dere.

6 Responses to Hvorfor man ikke skal bruke Seche Vite Dry Fast Top Coat som underlakk….

  1. Airam says:

    Åh, bra tips! Jeg retweeter innlegget ditt, jeg 🙂

  2. Line S says:

    Ha ha, skal bruke en annen underlakk ja..
    Men synes det kan skje når den brukes som overlakk også. Den gjør lakken blank, fin og hard, men den gjør at lakken flaker seg av synes jeg.

    • Jepp, det opplever jeg også, men den sitter i alle fall bedre på selve neglen med en annen underlakk. Selv har jeg egentlig aldri sett det som noe stort problem fordi jeg fjerner neglelakk etter få dagers bruk, så at den flaker etter noen dager går greit, men å ha den som underlakk er fullstendig katastrofalt :p

  3. Jannicke says:

    Haha, så merkelig!;D

Legg igjen en kommentar

