PIP: OCC, MAC og UD fra ACW

Fikk pakke fra All Cosmetics Wholesale idag – og jeg er foreløpig superfornøyd!!

Obsessive Compulsive Cosmetics Lip Tars: Stalker og Grandma


Fra venstre: Stalker og Grandma. En av disse skal jeg teste i kveld – og jeg er superspent!


Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil: Honey


Som de fleste andre Glide-on-kajaler fra UD glir denne som en drøm! (I tillegg er fargen en fantastisk fin gullfarge.)

MAC Paint Pot: Quite Natural


Vi to skal bli bestevenner.

Max Factor Lipstick: Ms. Right


Kan denne vise seg å være den perfekte røde leppestift?


Free gift: To stk. neglefiler


Ikke akkurat fine, men jeg antar de duger. Den lille har faktisk nøkkelringkrok, og hadde det ikke vært for at neglefiler skraper opp alt annet som befinner seg i umiddelbar nærhet (les: mobiltelefon og kortmappe og alt annet shiny) skulle jeg gjerne hatt den på nøkkelknippet.

Fått noe fint i det siste? Hva så mest spennende ut?

2 Responses to PIP: OCC, MAC og UD fra ACW

  1. Line S says:

    Er spent på hva du synes om lip tar. Synes de ser litt skumle ut..

Legg igjen en kommentar

