Endring i hudpleierutiner!

Jeg skrev for ei ukes tid siden (kjapp dere, iHerb!) at jeg bestilte meg ny rens, «dagkrem» i form av nyperoseolje og et nytt serum. Det har ingenting å gjøre med at jeg ikke er fornøyd med min nåværende rutine, for det er jeg absolutt, jeg kjenner bare at jeg er nysgjerrig på andre produkter! I tillegg må jeg innrømme at pris er en medvirkende faktor, fordi selv om mine nåværende produkter er veldig gode, håper jeg å kunne finne billigere erstatninger. Gjør jeg ikke det er det greit nok, da jeg allerede er fornøyd med MD Formulations og Oenothera, men om jeg finner noe som er både billig OG bra, da konverterer jeg selvfølgelig til det!

Dette er de foreløpige endringene som skal gjøres:
MD Formulations Facial Cleanser < Avalon Organics Vitamin C Refreshing Cleansing Gel
MD Formulations Continous Renewal Serum < Avalon Organics Vitaminc C Vitality Facial Serum
Decleor Hydra Floral Moisturising Mask* < Now Foods Rose Hip Seed Oil
Simple Sminkefjernerservietter < Earth Science Eye Makeup Remover, Chamomile & Green Tea

*Det er kun bruk av denne masken som dag- og nattkrem jeg skal bytte ut med oljen, jeg vil fortsette å bruke denne som fuktmaske ved behov.

Nå er jeg veldig spent på om jeg gjør en stor feil eller om forsøket vil være verdt det, og jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert 😉

Hva tror dere, kan dette fungere, eller bør jeg holde meg til snobbeproduktene mine?

(Grunnen til at det er lite aktivitet her for tiden er forøvrig at jeg plages med kameraet mitt, men jeg skriver likevel et par omtaler i mellomtiden som skal publiseres så snart jeg får tatt brukbare bilder!)

7 Responses to Endring i hudpleierutiner!

  1. Line S says:

    Ja til snobberi!!
    Nei da, hvis billigere alternativer funker like bra så er det jo ikke noe å lure på?

    Skal du bytte ut ett og ett produkt slik at du vet evt hva som gir deg urenheter eller skal du bytte ut alt på en gang?

    • Jeg har begynt med oljen nå, og trives foreløpig godt med den, og kommer til å teste rensen i ei ukes tid før jeg begynner med serumet. Ser likevel ikke for meg at jeg kommer til å reagere, siden huden min tydeligvis har blitt veldig «motstandsdyktig» de siste årene, men jeg gir dem en ukes tid alene sånn i tilfelle 🙂

  2. Har hørt mye bra om fuktmasken til green people, som koster halvparten av det decleor sin maske gjør. Har ikke prøvd den selv enda, men er veldig nysjerrig på den 🙂 bare ett lite tips siden du vil ha det litt billgere 😉

    • Hehe, det har faktisk jeg også gjort, så jeg skal faktisk bestille den neste gang jeg trenger fuktmaske! (Men siden jeg eier denne masken i salongstørrelse blir det ei stund til, så jeg har ikke orket å bestille den enda :p) Men tusen takk for tipset uansett altså, det er så godt at folk deler gode tips med hverandre 🙂

  3. Okei, da blir nok jeg å prøve den før deg, da jeg har 50 ml til decleor og har brukt den siden begynnelsen av januar, så er ikke lenge til jeg må kjøpe ny (visst ikke Heidi har sendt salong str masken til meg i premie fra forum konken som jeg var en av vinnerne, hun sa jo ikke hvem som skulle få hva :p)
    Men trur jeg blir å kjøpe den uansett bare for å prøve 🙂
    Og ja, uten tips og råd hadde jeg aldri orket å lete i denne jungelen av hudpleie og sminke altså 😉

  4. trenger tips til noe billigere, så dette blir spennende 😉

Legg igjen en kommentar

