Uh oh…. Bad news, Mr. Visa!

Denne uken har LookFantastic fri frakt for alle internasjonale kunder – og jeg tviiiiiiler på at jeg klarer å styre meg. Akkurat hva jeg bare må ha aner jeg ikke, men jeg kommer nok på noe 😉

Skal det shoppes, eller skal det shoppes?

OPPDATERT:
Takket være Heidforumet kom jeg over et par rabattkoder i tillegg, én på 15% og én på 10%. Førstnevnte kan kun brukes en gang, men den andre skal visstnok kunne brukes flere ganger.

VCCFTSZ – 15% avslag (kan bare brukes én gang)
MASTERLF – 10% avslag

10 Responses to Uh oh…. Bad news, Mr. Visa!

  1. Bloodless says:

    Good luck! Jeg skal ikke bruke lookfantastic mer iallefall. 6 uker og 3 klagemailer tok det før jeg fikk varene mine (og nesten like lang tid før jeg i det hele tatt fikk svar på mail). Jeg er rett og slett for utålmodig for LF.

    Og sjekk Cheapsmells før du handler på LF. Fant nettopp et par deluxe øyenskygger fra UD som jeg har siklet til under 6 pund. 😀

    Tidenes lengste kommentar? haha.

    • Huffda….. Jeg har hørt mye rart om frakten til LF, men trodde det i hovedsak det var rundt juletider hvor det var trøbbel i hele verden, og at LF ikke kunne skyldes? Jaja, jeg bestilte meg en fullsize av L’occitane-håndkremen, den kommer nok etterhvert 🙂

      (Og jeg løper forresten inn på Cheapsmells asap!)

      • Bloodless says:

        Nåh. Jeg bestilte fra Beautybay ca. samtidig, og den pakken kom etter 11 dager (inkl. stopp i tollen), så tror ikke LF er helt uskyldige her. Har alltid tatt lang tid derfra, men dette var helt ekstremt. Men klart, om man har tid til å vente, så er det jo en god nettbutikk ellers.

      • Såpass ja. Ja, da avventer jeg flere kjøpt til jeg mottar den pakken jeg nettopp bestilte – det er helt klart! (Og jeg tenker uansett at frakttid har mye å si for helhetsinntrykket, så om tilfellet er at de generelt er veldig mye tregere enn andre kommer jeg helt klart ikke til å bruke dem flere ganger.)

  2. Elizabeth says:

    Eg skal ikke inn å se i den nettbutikken :O Da kommer eg garantert til å finne noe eg har lyst på.. har brukt alt for mye penger i det siste :p

  3. Monica S says:

    Jeg tviler ikke på at det blir en ting eller to plutselig på meg heller 😛

  4. Maria says:

    Heldig du som har penger å bruke der! 😛 Er ikke lett å være fattig student, nei!

    Handlet en del fra LF før da, men finner ofte at Cheapsmells eller feelunique er billigere, så handler lite derfra nå. 🙂

    • Har faktisk bare handlet fra LF en gang før, men fant ut at jeg ville gi dem en sjanse til – spesielt etter at så mange har vært misfornøyde med frakttiden! Blir spennende å se 🙂

Legg igjen en kommentar

