Favorittprodukter: Februar

HOLY SHIT, ER DET MARS ALLEREDE I MORGEN??? Nå tør jeg ikke blunke mer – enn om jeg går glipp av resten av livet? Neida, så dramatisk er det ikke akkurat, men tida går skummelt fort av og til. Våren og sommeren nærmer seg med stormskritt, og jeg elsker det! Synes ikke det virker som mange dagene siden at jeg publiserte mine januarfavoritter, og nå er plutselig dagen for nytt favorittinnlegg her igjen.



Urban Decay Book of Shadows Volume III UD<3NYC

Denne gidder jeg ikke en gang forklare….

NYX Pearl Mania Pigment #Purple

Denne oppdaget jeg først etter å ha presset den, og den ble umiddelbart en av mine ultimate favoritter. Har den bl.a på her og her. Perfekt sammen med andre farger, spesielt sølv og sort, men nesten aller best alene. En virkelig skatt! (Spesielt i presset form, slik at man unnslipper den forferdelige originalemballasjen….)

EZ Press Pressing Medium

Coastal Scents Pressing Medium! Dette har riktignok gitt meg noen timer med frustrasjon og drittarbeid, men jeg er så fryktelig fornøyd med resultatet. Tenk så trist om pulverskyggene mine bare hadde blitt liggende ubrukte og uelsket!

L’Occitane Shea Butter Hand Cream

Denne er det veldig mange som skryter av, og jeg skjønner veldig godt hvorfor. Den er veldig god til mine vintertørre hender, men nesten enda bedre til føtter som er så tørre at de er såre! Etter to dager med barnehagejobb med tilhørende harde innesko i tørt inneklima får jeg veldig tørr og nesten brennende hud på føttene – og etter bare en gangs bruk av denne forsvant alt ubehag!

MD Formulations Face and Body Scrub

Enda et veldig populært og omtalt produkt, men også det med rette. Denne er faktisk så god som alle skal ha det til, og huden blir fantastisk myk og glødende etter bruk!

Donna Karan New York DKNY Fresh Blossom EdT

Denne parfymen har jeg hatt i evigheter (les: snart to år), elsket like lenge men kun brukt periodevis. Nå er jeg igjen inne i en slik periode, og det er herlig! Denne lukter friskt, rent og vårlig, og tidlige morgener blir mange hakk bedre etter et par sprayer med denne! Denne kommer jeg garantert til å kjøpe igjen om og om igjen, den er blitt litt «min» duft nå.


Hvilke produkter var dine favoritter i februar?


(Jeg vil forøvrig bare beklage mangelen på egne bilder denne gangen, men lysforholdene er så dårlige at jeg rett og slett gav opp.. De lånte bildene er selvsagt linket.)

8 Responses to Favorittprodukter: Februar

  1. NML says:

    Enig med deg om MD-skrubben og L’Occitane-kremen! Ellers er Burnt Bark fra Max Factor favorittøyenskyggen i kombinasjon med Quite Natural Paint Pot’en. Parfymen jeg har brukt hver dag er Femme fra Hugo Boss 🙂

  2. Månedens favoritter er så gøy 😀

  3. Esther says:

    Elsker den, nei denne gidder jeg ikke å forklare! Veldig komisk! Alt fra UB, ser ut som en drøm asså! 😀

  4. Maria says:

    elsker selv den parfymen!! 😀

  5. Monica S says:

    Månedens favoritter er alltid gøy! Monica&Tone<3UD<3NYC burde den hete? 😛

Legg igjen en kommentar

