En lørdagskveld på Ebay

Jammen ble det ikke litt shopping på meg i dag også, gitt! Jeg har lenge kjent på behovet for et par nye neglelakker, og vips er fire nye lakker fra OPI på vei til postkassen min. I tillegg kjøpte jeg noe som skal være en brukbar dupe for den merksnodige Beauty Blender, samt en merkelig asiaoppfinnelse – nemlig «eye lid tape». Spent på den, gitt…… Huff.

OPI Java Mauve-A


OPI Over The Taupe

OPI Ski Teal We Drop


OPI Yoga-Ta Get This Blue

Den sistnevnte heter det «den er», altså. Jeg har hatt den før, og elsket den inderlig, men så…. Knuste den. Nå er jeg imidlertid lei av å leve uten, og jeg gleder meg til å få bruke denne igjen! De tre andre har jeg kun sett swatches av etter et kjapt googlesøk, og siden jeg er i shoppehumør trykket jeg like gjerne «Buy» på dem alle 😉

Har du noen av disse? Hvilken farge fra OPI er din favoritt?

 

25 Responses to En lørdagskveld på Ebay

  1. Elizabeth says:

    Disse så fine ut 😀 Gleder meg til å se bilder av dem på neglene dine! Har shoppet litt selv i kveld 😉

  2. haha..gikk litt crazy på ebay for noen dager siden jeg også;p

    – 10 stykker «Special Design Hair Coil Clip Screw Pin Comb»
    – 2 stykker «Magic Sponge Hair Styling Bun Maker Twist Tool»
    – 1 «Elegant Women Artificial White Pearl Hair Headband»
    – 1 Easy Magic Bead Double Hair Comb Clip Stretchy

    moahhahaha ;D

  3. Nora says:

    Min OPI favoritt er foreløpig The Show Must Go On, som er min eneste 😛

  4. Kristine says:

    Fine lakker!! men eye lid tape? det er jo sånn tape asiatere bruker for å få en synlig globallinje er det ikke? :p

  5. Jannicke says:

    Over the taupe fikk jeg i posten tidlgiere denne uka faktisk. Nydelig brunfarge og også min første OPI neglelakk 🙂

    Hva er Beauty blender for noe da?

    • Så bra! Den ser så fin ut, så jeg fant ut jeg måtte gi den et forsøk 🙂 Beauty Blender er en slags eggformet svamp til påføring av foundation som lover omtrent alt unntatt billigere strøm og slankere kropp :p

      Link til originalen er HER, den jeg kjøpte ser ikke helt lik ut, men skal i praksis fungere på samme måte 🙂

  6. Mette says:

    Jeg har over the taupe, den er finfin! Fikk veldig lyst på den øverste der jeg nå 😉

  7. frøken lilla says:

    hehe gikk bananas på ebay forrige helg jeg! 2 ganger….
    og resultatet som jeg venter spent på er:
    OPI Polish It’s Totally Fort Worth It
    OPI Polish No Spain No Gain
    OPI Polish Pink-A-Doodle
    OPI Polish Diva of Geneva
    OPI Polish Katy Perry Teenage Dream
    Orly Polish Lemonade
    Essie Good To Go
    Essie Matte About You

    så gleder meg veldig! men merker jeg fikk visst lyst på noen av de du har kjøpt nå og…. *lister meg inn på ebay igjen*

  8. Monica S says:

    Heldiggris! Jeg kunne nok tenkt meg den siste mest 😉 Du skryter da så fælt av den 😛

  9. DaisyDeeds says:

    Har du en trygg OPI-selger fra eBay å anbefale?

    -Silje

  10. DaisyDeeds says:

    Takk for svar ihvertfall =))

    -Silje

  11. Inga says:

    Hva het selgeren? er alltid redd for å kjøpe fake ting på ebay 😛

Legg igjen en kommentar

