Ting jeg har lyst på

Siden noe av det morsomte jeg vet er å handle (kosmetikk) på nett sørger jeg alltid for å ønske meg et eller annet. Ikke nødvendigvis fordi jeg bare må bruke penger på noe, men fordi det er godt å gå rundt og ønske seg noe for så å etterhvert kunne unne seg det. Nå for tiden består ikke listen av noe som helst jeg trenger (bortsett fra fuktighetskrem, selvsagt), men veldig mye jeg likevel har veldig lyst på. (Jeg mener, jeg sluttet å ha behov for mer for evigheter siden….)

Sigma MAXBag #Noir, NYX Black Label Lipstick, Cream Blush og Pearl Mania Pigment, Sugarpill Cold Heart Quad og Goldilux, Coastal Scents 36 Smokey Palette, Oenothera Balanserende Dagkrem, Urban Decay Deluxe Shadow Box.

Blant annet.

Hva ønsker du deg for tiden? Kan du anbefaler/fraråde noe av dette?

13 Responses to Ting jeg har lyst på

  1. Nora says:

    Kan ikke fraråde NYX Ultra Pearl Mania, men ville bare fortelle at de er knøttsmå 😛

  2. Charlotte says:

    Elsker NYX cream blushene! NYX black label lipstick har jeg i India og synes den lukter veldig syntetisk.. Vet ikke om noen andre som har klaget på lukten, men jeg takler den bare ikke :S Sugarpill cold heart venter jeg på i posten så håper den er bra 😀

  3. Elizabeth says:

    Sigma maxbag ønsker eg meg også! Har du sett så svær den er? Så en video på youtube. Gigantisk 😀 And I love it!

    NYX Black Label Lipstick har eg i fargen nude – som er veldig fin.. og nude 😉 Heh.. har en cream blush, men har ikke fått testet den noe særlig enda (men liker den!). Ble sjokkert over så liten flasken med pearl pigment var når eg fikk den i posten. Pitteliten jo! 🙂

    • Har ikke sett den på video nei, men har sett folk skrive at den er huuuuge – og det er akkurat det jeg er ute etter! (Også er den jo så fin!!!) Har ingen Black Label-leppestifter selv, enda, men har hørt mye bra om dem, så de må definitvt testes! Oppdater angående kremblushen, da 🙂 (Og flaskene med pigment er sykt små, og upraktiske. Men kvaliteten er god, og fargene fine, så det veier opp!)

  4. sarah says:

    oooi, æ vil ha den som e øverst til venstre, fiiine farga 😀

  5. Esther says:

    Jeg laget shopping liste for USA, her om dagen. Jeg tok litt av. Det var sjukt å se alt jeg ville ha. En ting som ligger veldig høyt er UD NAKED palette og settet med alle eyelinerene. Det som koster 92$

  6. Monica S says:

    Hva ønsker jeg meg ikke er heller spørsmålet? Men jeg vil alltid ha mer MAC og UD, samt prøve nye ting fra blant annet Sugarpill, Illamasqua og NARS. 🙂

    Fine ting, liker selv Black Label leppestiftene 😉

    • Jeg vil alltid også ha mer MAC og UD, og NARS kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å prøvd! (Og ja, jeg vet, det er faktisk pga deg at jeg må ha en Black Label – Snow White ser så fiiiin ut!)

Legg igjen en kommentar

