Min første bestilling fra ACW

Endelig, endelig, endelig har jeg motet meg opp til å sløse penger hos ACW. Ble heldigvis ikke så enormt mye, jeg kunne nemlig ha kjøpt enormt mye mer, men jeg er likevel veldig fornøyd med handelen! (Foreløpig, i alle fall… Har strengt tatt ikke fått varene enda.)

Dette er på vei til min postkasse:
MAC Paint Pot #Quite Natural
OCC Lip Tar #Stalker, Pageant
Max Factor Lip Stick #Ms. Right
Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil #Hone

Er suuuuuperspent på OCC Lip Tars, men gleder meg også veldig til en ny Paint Pot, samt ny UD-liner! Håper bare at jeg har valgt farger som bli fine på meg, og at jeg klarer å finne en god nok lip liner her i byen i passende farge.

Kan dere anbefale meg en god lip liner som kan kjøpes hos Vita eller Lindex, kanskje?

6 Responses to Min første bestilling fra ACW

  1. NML says:

    Hakke peiling på liplinere, men Quite Natural er kjempefin! Den tørker ganske fort, så den er litt vanskelig å blende ut med kost, men jeg får det da til på et vis. 🙂

    • Usj, det er kjipt at de skal tørke så fort, egentlig. Men jeg får bare øve da 😉 (Selv om jeg foretrekker å bruke fingrene…. Tror du det kan komplisere prosessen?)

      • NML says:

        Jeg bruker fingeren først for å fordele den på øyelokket, så prøver jeg å blende ut i kantene for å få dem litt mykere. Bruker den runde øyeskyggekosten fra reisesettet til Tikei, for den er det mye spenst i uten at den er for stikkete. Det går som regel bra. Så legger jeg andre skygger over hvis jeg føler for det, og det gjør jeg som regel. 🙂

  2. Monica S says:

    Så fine ting! Jeg har bare handlet en gang fra ACW, men det var igjen en veldig god erfaring, så jeg kommer definitivt til å kjøpe mer derfra. Har veldig lyst til å teste OCC Lip Tars blant annet. 🙂

  3. Lip tarts høres spennende ut;)

Legg igjen en kommentar

