Hei og hadet!

Hei dere. I dag er jeg superfornøyd, fordi jeg har fått min første vikarvakt i en barnehage her i nærheten. Var hele dagen i dag, (og stortrivdes, heregud så mange herlig små barn!!!!) og skal i morgen også. Etterpå skal jeg bort, og det blir derfor ikke noe blogging før torsdag eller fredag. Nå skal jeg og hodepinen min vekke Kjære for så å spise kveldsmat, så blir det forhåpentligvis tidlig kveld – på tross av altfor lang middagshvil…. Vet forresten ikke helt om å si ifra slik som dette er bare teit eller også greit, men nå vet dere det i alle fall 😉

Ha en herlig uke!! 😀

15 Responses to Hei og hadet!

  1. Elizabeth says:

    Synes det er greit å vite hvorfor du forsvinner 😉 Så kjekt at du likte deg i barnehagen! Koselig med små barn 🙂

  2. Sunniva says:

    Kjekt å vite, så vet vi hvorfor du ikke blogger. 🙂 Syns jeg. 😉

  3. Line S says:

    Så bra!
    Gratulerer med jobb!

  4. sarah says:

    åå, så koseli! godt og ha nåkka å gjøre om dagan 😉 æ sov også en lang middagskvil, goodt:)) Tone ❤

  5. hannemoerch says:

    Så bra at du ha fått litt vakte!:) gleeedæ me tel du ska skriv ijænn!:D om du har fri på mandagsfårmiddagen å lite å jær, så pling på!;)

  6. Silje says:

    Kjempe bra at du sier ifra. Bedre å si ifra for ofte enn bare å forsvinne i flere uker og ingen vet noe om hvorfor! 😀

  7. Skulle ønske jeg orket å jobbe i barnehage jeg også, men med to små hjemme, så føler jeg at det er nok 😉 hihi..men det ser veldig kos ut!

  8. Monica S says:

    Jeg jobber jo også i barnehage, det er en veldig morsom jobb 😉 Godt å se at du koste deg. Hvilken aldersgruppe var du på?

Legg igjen en kommentar

