Jeg gir meg over….

Jeg har altså sånn flaks at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg av og til! I høst vant jeg en super øyeskyggepalett hos Heidi, og idag fikk jeg vite at jeg vant hovedpremien hos søte Monica, altså én splitter ny Naked Eye Palette fra Too Faced!

JEG VANT!

Jeg har nesten ikke ord en gang…. Tusen, tusen takk Monica! 🙂

God helg dere!!

10 Responses to Jeg gir meg over….

  1. Gratulere 😀
    noen er heldigere enn andre 🙂

  2. Elizabeth says:

    Gratulerer 🙂 Du er heldig!

  3. Sunniva says:

    Gratulerer! 😀 Du har jo skikkelig vinner flaks du. 😉 Paletten er nyydelig! Herlig å bruke til hverdags sminke. 🙂

  4. Monica S says:

    Din lille heldiggris 😉

  5. Line S says:

    Nydelig palett som ligger på baderomshylla hos meg!
    Gleeeed deg…

Legg igjen en kommentar

