Inspirasjonsprosjekt: #5 Rosa

Rooooosa, jeg liker bare ting hvis de er roooosa, nananananananana roooo-saaaaa…… *nynne*

Dagens inspirasjonsprosjektforsøk har vært preget av mye banning og frustrasjon, da kameraet mitt vasker vekk ALT som heter fargeintensitet. Ble derfor nødt til å justere bittelitt på kontraster og endte opp med et resultat som ble relativt tilfredsstillende.

(Og ja, jeg har både rosa øredobber, rosa lipgloss og musefletter…… Skal det være så skal det være! Dessverre ble ikke de hele ansiktsbildene særlig bra, så jeg fikk ikke fanga den ordentlig rosa-rosa-stemningen jeg ønsket…)

Ansikt:
Too Faced Primed and Poreless
Lily Lolo Mineral Powder Foundation #Blondie
Amuse Blush Palette

Øyne:
Urban Decay Primer Potion
MAC Paint Pot #Painterly
NYX Eye Shadow Base #White
88 Palette
Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil #Whiskey
Max Factor False Lash Effect

Lepper:
NYX Round Lipstick #Strawberry Milk
NYX Round Lipgloss #Soap Opera Queen

11 Responses to Inspirasjonsprosjekt: #5 Rosa

  1. Elizabeth says:

    Det var en fin rosafarge på øyeskyggen! Og eg blir helt matt når eg ser leppene dine – seriøst, fyldige og fine lepper 🙂 Denne leppestiften kler du!

  2. Bloodless says:

    Ska dæ va, så ska dæ va!

    Siden jeg er litt anti rosa, ville jeg ikke gått med det selv, men det ble veldig fint. En av de fineste så lang i prosjektet.

  3. Monica S says:

    Skikkelig kult Tone, du kledde rosa kjempegodt 😉 Enig med Elisabeth forresten – du har sinnsykt fine lepper. Strawberry Milk så ikke ut som seg selv med glossen over. :O

  4. Nydelig 🙂
    pent sminket, og for en fin rosa farge.
    Hmmm kanskje jeg også skal også gjøre dette inspirasjon prosjekte? hmm:D

  5. Har begynt 😛 hehe. men begynte med 4:P men legger ikke ut på bloggen min, skal ha etter rekkefølge og ikke hulter tilbulter.

  6. Tilbaketråkk: Gårdagens FOTD « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

