Fantastiske Sigma

For ei stund siden bestilte jeg den fantastiske F82-kosten til Sigma, og falt øyeblikkelig pladask. Den har perfekt bust og er virkelig god å jobbe med, men allerede etter få gangers bruk begynte kosten å «slarke», altså glippe litt fra skaftet. Den har siden blitt bare løsere og løsere, og selv om den er brukbar er det fryktelig irriterende. (Og jeg har forresten vært veldig forsiktig med å ike få vann inn i metalldelen!) Jeg sendte derfor Sigma en mail for et par dager siden der jeg lurte på om kostene deres tåler superlim (jeg har nemlig blitt fortalt at ikke alle materialer har godt av superlim..?), fordi jeg ville lime min F82 som bare ble løsere og løsere. I stedet for å svare på spørsmålet fikk jeg denne mailen tilbake:

 

Jeg mener, hallloooooooooo!!? De er gale. Jeg takket selvfølgelig ja da, grisk som jeg er, og det blir herlig og få bruke en litt mer robust kost, samtidig som den gamle er fullgod til når-den-andre-ligger-til-tørk-kost.

Nei, hurra for Sigma, altså!

13 Responses to Fantastiske Sigma

  1. Elizabeth says:

    Fantastiske Sigma ❤

  2. Bloodless says:

    Kanskje jeg er kravstor, men jeg mener nå det er sånn det SKAL være. Får du en defekt vare, så burde du få ny. 🙂

    • Joda, det er egentlig veldig sant, men den er jo ikke ordentlig øøøødelagt…. Og det er veldig mange butikker som ikke ville brydd seg – det er vel kanskje derfor jeg blir så overrasket når noen faktisk gjør det 🙂

  3. Angelida says:

    Hehe, ikke verst! Man må ta for seg av alle godene verden tilbyr vettu 😉 God helg!

  4. NML says:

    Har du E45? Jeg kjøpte den i bomkjøpmarkedet og fikk den i posten for noen dager siden. Den stikker på øyelokket, røyter og busten står i alle himmelretninger. Men den er fin til påføring og blending da.. :p

    • Har ikke E45 nei, men har E60, og den er grusom. Høres ut som om de kan være søsken, for min oppfører seg akkurat likt som du beskriver, bortsett fra det du sa om at den er god :p

      • NML says:

        Jeg ble veldig skuffet over at den stikker så mye. Det kjennes ut som om noen av hårene er striere enn resten. Jeg vet ikke om du har katt? Men i hvertfall, når de mister værhår noen ganger, så er de knekt rett av ved roten slik at den ikke blir gradvis tynnere ut mot spissen. Sånn føler jeg at hårene i kosten er.
        Vet du om liknende koster som IKKE stikker?

      • Har ikke katt lengre, nei (Dessverre..), men jeg skjønner hva du mener. Fryktelig irriterende at det skal være sånn at noen koster er rett og slett dårlige, når de fleste andre er veldig gode. Har dessverre ikke noe godt forslag, da jeg ikke er spesielt god på koster, men om du har råd (og gjerne en MAC-butkk i nærheten) kan du jo gå for en fra dem? Jeg har selv aldri prøvd koster fra MAC men ser jo at andre er fantastisk fornøyde!

  5. Monica S says:

    Supert av Sigma, har hørt flere som har opplevd det samme. 🙂

  6. Nora says:

    Var akkurat det samme som skjedde med min F80, men jeg hadde ikke vasket den engang!

Legg igjen en kommentar

